Net getest met een K5v2: zo negatief als het maar kan. Vandaag DPO 15... laat die menstruatie dan ook maar doorbreken!! Baal wel, heb ergens nog hoop maar we gaan het zien!
@Serephina: Wat balen zeg! Hopelijk is het de volgende maand wel raak voor jou.. @Jiskaa: Druk bezig zijn, dan ben je er het minste mee bezig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook echt teveel mee bezig ben..Het valt niet mee om er niet aan te denken!
Goh zo spannend, ik voel me net een klein kind die de hele tijd loopt te roepen: IK WIL NU TESTEN!!! Ik mag testen op 30 januari maar dan ben ik niet in het land en dus ook niet bij mijn vriend. Ik heb al twee zwangerschapstesten gekocht van kruidvat, zou ik die al mogen doen op 26 januari (dan vertrek ik pas)? Zou dat dan een betrouwbaar resultaat zijn?
Maart - 2e kindje - NOD 6 januari (ronde?) Sasjuh83 - 1e kindje - 12 jan Ongi (ronde 1) Ilo30 - 2de kindje - 14 jan ongi (ronde 2) Bolly - 1e kindje - nod 12 jan (ronde?) Teigetje77 - 2e kindje - NOD 13 januari (ronde1) Ginger Lady- 1e kindje - NOD 13 januari (ronde?) Egeltje - 1e kindje - 15 jan Ongi (ronde 4) vpkaatje - 1e kindje - 15 jan ongi (ronde 2) Moisie - 2e kindje - 17 jan ongi (ronde 2) Lucia - 2e kindje - 18 januari ongi (ronde ?) Nikki23- 3e kindje- 20 januari ongi (ronde 3) Serephina83 - 2e kindje- 21 januari ongi (ronde 5) Loesje86 - 1e kindje - NOD 14 januari (ronde?) Chanthall - 1 kindje - NOD 15 januari (ronde?) Jolene - 2e kindje - NOD 18 januari (ronde 5) Lunacy - 1e kindje - NOD 19 januari (ronde?) Meikie - 1e kindje - NOD 21 januari (ronde?) Dafne: 2de kindje- NOD 23 januari (ronde?) kannietwachten- 1e kindje- NOD 26 januari (ronde 1) Miep8 - 1e kindje - NOD 31 januari (ronde?) 2011isonsjaar - 1e kindje - NOD 23 januari (ronde 9 ) Anni85 - 1e kindje - NOD 28 januari (ronde 2) LaGitana - 1e kindje - NOD 28 januari (ronde ?) Jiska - 1e kindje - NOD 29 januari (ronde 4) sanne24 - 1e kindje - NOD rond 30 januari (ronde 5) Minke03 - 3e kindje - NOD 31 januari (ronde 1) Blike1987 - 1e kindje - ZWANGER!!! (ronde ?) Dze22- 2de kindje - ZWANGER!!! (ronde ?) Fruity - 1e kindje - ZWANGER!!! (ronde?) Topolino - 1e kindje - ZWANGER!!! (ronde 2) Foxter - 2e kindje- ZWANGER!!! (ronde 3) TV88 - 1e kindje - ZWANGER!!! (ronde 1) Lijst even bijgewerkt. Ben vanmorgen meteen naar de bloedbank gegaan om bloed te doneren, nu ik toch zeker weet dat ik niet zwanger ben. Kan ik het in ieder geval omzetten naar iets positiefs Iedereen die nog aan het wachten is, veel succes! Ik blijf jullie volgen
Ik heb gisteren toch iets raars en best griezelig gehad. Ik was met mijn vriend uit eten geweest en daarna naar de film. Toen we rond 11 uur naar buiten gingen om op de fiets weer naar huis te gaan, kreeg ik enorme steken in mijn onderbuik. Het was zo hevig dat ik niet meer kon lopen. Uiteindelijk toch maar op de fiets naar huis. Eenmaal thuis hield het niet op, wel iets minder. Mijn vriend was zo ongerust dat hij toch maar de huisartsenpost heeft gebeld. Moest ik toch maar even langs komen. Na 3 kwartier wachten zei de arts dat het misschien een beginnende blinde darm ontsteking kon zijn, maar ik was daar niet ziek genoeg voor. Toe zei ik dat ik bezig ben om zwanger te worden en hij zei dat het theoretisch ook een zwangerschap kon zijn. Iemand hier ervaring mee, of kan iemand me iets meer vertellen? Denken jullie dat het een zwangerschap kan zijn? Mijn NOD is maandag de 24e. Vind het best een beetje eng! Het is nu een soort trekkende pijn. Heb de huisarts al gebeld, maar die krijg ik verder niet te pakken Alle zwangere: Super gefeliciteerd!! Geweldig! Wachtend: Nog even geduld! Liefs x
@Charlotte. Jeetje dat is schrikken zeg. Ik heb er geen ervaring mee en kan je er ook niet meer over vertellen, maar ik hoop echt voor je dat het een zwangerschap is! Ik ga voor je duimen!
@Charllotte: Klopt het dat het je eerste menstruatie na pilstop is? Ik heb nl exact hetzelfde gehad, echt gruwelijke buikpijn, lag helemaal krom in mijn bed en wist niet waar ik het zoeken moest! Na een paar uur!! ging het pas over. Ik heb ook de huisartenpost gebeld en wat blijkt: het was mijn allereerste echt eisprong na al die jaren pilgebruik en die was dus mega heftig. De eisprongen daarna waren weer gewoon normaal, even opstartproblemen dus!!
Nou,.. ik denk dat ik ronde 10 in ga.. ben nog niet ongi.. Maar heb het idee dat de hel ieder moment kan doorbreken.. Vaag gevoel in me maag.. We wachten het maar af.. hopen dat de volgende rond misschien eindelijk wel eens wat goeds brengt.. Pfff wat duurt wachten lang.. Zo even mijn gal gespuwd!.. Nu weer met frisse moed ertegen aan!
Nee, ben al zeker 1.5 jaar gestopt met de pil en al vanaf mei 2010 geen anticonceptie meer. Het is ronde 5. Ik moet om 10 voor 4 bij de huisarts zijn. Anders stuurt ze me maar door naar de gynaecoloog, vindt het wel eng!
Heb ook een keer zo'n pijn gehad! Bleek een ovulatiebloeding te zijn.... maar goed zou theoretisch bij jou dus niet kunnen? Aangezien je maandag je NOD hebt..... Ben benieuwd wat de huisarts heeft gezegd!
Net terug van de huisarts. Gelukkig heeft ze me een beetje gerust gesteld. Het is of opkomende menstruatiepijn of een beginnende zwangerschap! Hoop het laatste natuurlijk! Ga denk ik straks toch maar even een testje doen, kan echt niet langer wachten!
nog twee dagen tot mijn NOD heb er al 3 keer een testje tegenaan gegooid, van kruidvat 2v 5. maar alledrie negatief. Dus waarschijnlijk ist noppes deze ronde.
Ik ben nog niet zo up to date dat ik alles weet, wat is een 2v 5 test? Ik heb vanmiddag ook even een testje gedaan, helaas negatief. Maargoed mijn NOD is ook pas maandag/dinsdag. Succes allemaal! Liefs
@Charllote dat zijn kruidvat testen. Zitten er 2 van in een doosje voor 5 euro. Zijn veel meiden op het forum erg positief over. Zijn ook gevoelig. Sommige testen 4 dagen voor nod al positief!. Echte aanraders!
Hier zijn alle vage klachten weg en in plaats daarvan komen de maandelijkse ongemakken (zere borsten en puistjes) weer te voorschijn. Het duurt nog een paar dagen tot mijn nod, maar ik denk echt dat ik ongesteld ga worden. Natuurlijk blijven we een kleine hoop houden, maar alles voelt nu net als anders..
@Maayke01: bedankt, ik snapte het al niet haha @kannietwachten: Wat vervelend voor je! Misschien komt het toch goed! Zal voor je duimen! X
@kannietwachten...Vervelend dat nu jou vage klachten weg zijn! Ik hoop voor je dat je toch wel zwanger bent! Ik zal ook voor je duimen!