Nog tien dagen tot NOD maar nu al zo'n testdrang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blike1987, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het indd ook erg vervelend dat de symptomen zo op elkaar lijken :p Eigenlijk zouden er totaal verschillende symptomen moeten zijn.. dat je bijvoorbeeld last van je teen krijgt als je zwanger bent :)
    Vorige maand had ik echt het idee dat het raak was, maar helaas.. we zullen toch echt moeten wachten op een positieve test :)

Kan me nu nog wel inhouden met testen, aangezien ik pas 28/29 m'n NOD heb, maar ik denk dat ik van de week vast nog wel een keer te vroeg ga testen ;)

2. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Ja last van je teen, dat is wel een goeie ;) hihi

Succes komende week!

Liefs xx

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou hier gister getest 2 dagen voor nod. een negatieve test.
    ik had ook heel heldere urine. dus ik hoop dat ik morgen op mijn nod een positieve test mag hebben. maar ja we moeten rustig afwachten meer kunnen we niet!!

4. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier m´n NOD en geen bloed te zien tot nu toe...
    vanochtend getest met kruidvattesje van 2 vr 5 maar die was negatief.

Als er morgen nog geen bloeding is ga ik een andere test halen.
    Mijn zus testte pas licht positief met kv 2 vr 5 toen ze al 5 dagen overtijd was.

5. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Foutje moet kunnen;););););););):p:p:p

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik teste 4 dagen voor nod positief met avond urine met een k2v5, volgens mij zijn die behoorlijk betrouwbaar.

Gefeliciteerd nieuwe zwangere meiden!!!!!

7. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ohh ik val even binnen hahahaha!!!!!

Foxter, heb je echt goed positief getest 4 dagen voor nod???
    Ik heb donderdag mijn nog, en ik word zo gek van mezelf..... ;)
    Zal ik nu of zal ik niet hahahaha, erg hé....

Bij mijn dochter teste ik 2 dagen overtijd met een vette dikke streep, dus zou er dan al iets te zien zijn 4 dagen voor nod? Ik durf het gewoon niet hahahaha..... heb ook die van kv2v5... ;)

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik heb 27 of 28 januari mijn NOD, ben uitgegaan van 28...
    Maar ik ga morgen toch echt al die testen halen hoor!
    Heb ik ze alvast maar in huis :D
    Nog maar vier nachtjes slapen...!
    Succes meiden, hopelijk weten we aan het eind van de week allemaal of het raak is! ;)

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Wachten duurt echt lang...Ik heb volgende week zondag mijn NOD ongeveer, maar ben dan op vakantie! Ik denk dat ik vrijdagochtend toch nog even een testje doe (hopelijk is die dan positief:D)! Succes allemaal deze week!

10. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er morgen nog geen bloed is ga ik in het warenhuis carrefour (belgië)eentje halen. Daar testte ik bij mijn eerste kindje duidelijk positief mee, 1 dag voor NOD en met KV toen ook pas na 3 dagen na NOD.

11. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind het gewoon erg gek dat er nog steeds geen bloed is.... heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 26 dagen.

12. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Succes met testen morgen Dafne!

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Het zou allemaal zo gemakkelijk zijn als je cyclus gewoon hetzelfde aantal dagen is, en dat je gewoon weet wanneer je eisprong is!
    Succes met testen dafne, hopelijk staat er een mooie roze streep op ;)

14. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Zijn jullie niet bang dat je dingen nu verkeerd doet, zoals een sigaretje of een wijntje? Ik ben er namelijk wel een beetje bang voor.
    Maar aan de andere kant denk ik ook als ik nu helemaal niks neem ben ik nog gestrester. Ik drink in ieder geval niet meer.

Succes allemaal!
    Ik ben morgen aan de beurt!

Liefs x

15. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Charllotte dat herken ik wel. Gisteravond hadden we een feestje. Ik heb 1 slokje wijn gehad, maar daar voel ik mij dan alweer slecht over:(..Terwijl het niet eens zeker is dat ik zwanger ben! Succes met testen morgen!! Ik zal voor je duimen dat het een positieve test is!!

Liefs

16. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ohh veel succes meiden, ben dus niet de enige die nog 4 dagen moet wachten!!! :D

Ik heb vandaag steeds zo'n zeurend gevoel in mn buik, maar volgens mij praat ik mezelf die klacht aan hahaha.... Vervelend is het wel! Ik wou dat ik het NU wist..... ;)

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Charlotte....gedurende 4 weken of iets dergelijks is er nog geen bloedband met het kindje. Een wijntje kan daarom nog geen kwaad. Dit is een trucje van de natuur, zodat als je niet zou weten dat je zwanger bent, het kindje ook geen schade lijdt. Natuurlijk moet je het ook niet op een zuipen zetten als je een kinderwens hebt, maar je hoeft je ook geen zorgen te maken als je zo nu en dan een wijntje neemt.

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dom dom dom van mezelf. Ik kon me niet houden en testte vandaag al eens onder het moto: ' je weet toch maar nooit '. Natuurlijk negatief, voel me nu zooooo dom (en ook beetje verdrietig)... pfff, loopt mijn moeder nou ook nog heel de tijd te vertellen dat zij het zo leuk vond om zwanger te willen worden, het ging toch o zo snel bij haar ... Moeders he :p

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja vervelend is dat he. bij onze zoon heeft het 2 jaar geduurd en domv clomid zwanger geraakt dus veel echos gehad en steeds ziekenhuis in en uit. zegt je moeder ja ik weet precies hoe jij je voelt:$ het heeft bij haar 7 maand geduurd en toen was ze gewoon zwanger :x

daar baal ik soms best wel van dat moeders altijd alles beter weten.

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Begrijp je volledig! Nu, ze bedoelen het wel goed he maar toch... Heb er ergens spijt van dat ik haar verteld heb dat we proberen zwanger te worden... Komt ze dan ook heel de tijd af met babyspulletjes terwijl er ineens nog geen beebje is..
    Veel succes he jij!

Deel Deze Pagina