Nog tien dagen tot NOD maar nu al zo'n testdrang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blike1987, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    @Dafne, ohh heb je nog helemaal niet getest dan? Spannend.... Wanneer ga je een testje doen dan? Hoe oud is jou eerste kindje? Leuk hé om voor een tweede te gaan, lijkt me mss nog wel spannender dan bij de eerste.

Het is vast heel vervelend die moeders, maar ik geloof vast dat ze het met een goede intentie zeggen.... Maar vaak komt iets verkeerd aan van moeders, weet niet wat dat is hahaha.... Soms kan ik ook helemaal niets van mn moeder hebben... :p

2. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had vanmorgen getest met KV 2 vr 5 maar die gaf negatief aan.
    ondertussen nog steeds geen spatje bloed te zien.
    morgen test ik opnieuw.

Mijn eerste zoontje is nu 15 maanden.
    Als ik nu zwanger zou zijn wil het zeggen dat hij rond zijn verjaardag grote broer wordt. lijkt me heel leuk maar durf nog niet te voorbarig te zijn.

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ach, ik vertelde vandaag vol trots aan mijn moeder dat ik over 4 dagen kan testen of het raak is...
    Zegt ze doodleuk; Als je over de pot hangt van de week weet je gelijk of je zwanger bent of niet (mijn moeder was bij alle 3 de zwangerschappen de eerste 9 weken kotsmisselijk...)
    Dus ik zeg nog heel stoer; Nou ma, iedereen is weer anders, dus dat hoeft echt niet hoor!
    Zegt ze; Als je op je moeder lijkt, dan heb je daar dus wel last van...

Ja het zal wel lief bedoeld zijn hoor, maareh, ik ga toch echt testen ;)

4. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Mijn moeder en vader kenden elkaar net 3 maanden en toen was ze zwanger van mij. Het lukte niet om in haar 1e huwelijk kinderen te krijgen.
    Bij mijn zusje dacht ze ik stop met de pil, ik word er te dik van. En ja hoor meteen raak!
    Hoopte dat het bij mij ook zo makkelijk zou gaan. Nu inmiddels al 6 maanden bezig.
    Grrr...

Morgenvroeg testen!

Succes allemaal!
    X

5. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Dafne wat jammer dat de test nagatief was!!!! Ik hoop dat je morgen wel een positieve test hebt, zou erg leuk zijn ja, precies 2 jaar ertussen!!! Dan schelen onze kindjes niet eens zo veel, mijn dochter is bijna 17 maanden.... :D Lekkere boeven zijn het hé hihi....

6. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de test zag er op zijn minst gezegd " vreemd" uit: eerst onder het licht gehouden voor we gingen testen of er niet onder een mogelijk vreemde lichtinval een indrooglijntje zou staan of dergelijke..., niks te zien.

Test gedaan, ogenschijnlijk wit maar onder iets feller licht : twee evenwijdige " droge" streepjes op de plek waar de t-streep zou staan. Alsof er wel een streep wil komen, maar niet kan komen...

ach ja: geen bloed geeft moed

7. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ohh, nou mss had je dan net niet genoeg hcg op dat moment? Ik hoor het dan voor je, ga zeker voor je duimen! Ik heb altijd cyclus van 25 dagen, opzich lekker hihi hoef je niet zolang te wachten... :) Als jij nooit langer hebt gehad dan 26 dagen is het wel spannend!!! Voel je ook bepaalde dingen of juist niet?

8. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    het enige dat ik echt opmerkelijk vind is de bloedsmaak in mijn mond, dat had ik maar 1 keer in mijn leven: toen ik zwanger was van onze Ferre.
    Maar het lichaam zit raar in elkaar en kan best zijn dat ik in het ootje genomen word door mijn eigen lichaam.
    Bij ferre kreeg ik ook pas de eerste echte "kwaaltjes" rond 7 -8 weken. rond 16 weken was ik er ook weer heel vanaf.

9. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ik begin me inmiddels op te vreten... nog steeds niet ongesteld!!!

10. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier idem: 2 dagen overtijd en KV test is raar: lijkt of er wel een pennestreepje staat maar niet duidelijk....

11. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    oei spannend voor jullie dames! Ik heb gisteren negatief getest, dus zit ook in spanning ;)
    Dafne morgenochtend een nieuwe test doen, of vanavond al, als je niet kunt wachten! Ik ben benieuwd.

12. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    reken maar dat ik strakjes al ga testen hoor,
    heb ook voor het eerst mijn temp eens bijgehouden deze cyclus maar niet alle dagen. wel de laatste week. de dagen voor NOD was mijn temp 37 of 37,1. gisteren ineens 37,3 en vandaag ook weer.

dat maakt het extra spannend, vind ik.

13. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Dafne, succes met testen!! Spannend!

14. Bounce

Bounce Lid

30 dec 2010
    89
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ook nog 10 dagen, testje ligt al in de buurt.
    Kan het maar niet laten het doosje iedere dag zo eventjes vast te houden en nog maar eens alles lezen wat erop staat :D

De test zou een paar dagen eerder dan de NOD gebruikt kunnen worden maar ik ga toch proberen braafjes te wachten tot 4februari.

Mee op de wachtbank dus :p lijkt wel een straf hehe

15. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Vanochtend een 2v5 test gedaan helaas negatief, maar nog geen enkel spoor van de rode duiveltjes!
    Ik denk dat ik me nu maar ga concentreren op mijn studie (ben bijna klaar) en woensdag ochtend weer ga testen!

Ohh, ik hoop toch zo dat het deze maand raak is!

Lieverds succes allemaal!
    Duim voor jullie!

Liefs xx

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedemorgen lieve meiden!

Vanochtend alvast mijn 2v5 testen gehaald...
    Scannen jullie de winkel ook altijd om te zien of er geen bekenden zijn? :D
    Voel me af en toe net een klein kind die een snoepje pikt, zo stiekem haha!
    Maareh, misschien ga ik morgen al testen, das 2 dagen voor NOD...of is dat te vroeg?
    En sowieso natuurlijk donderdag ;)

17. Bounce

Bounce Lid

30 dec 2010
    89
    0
    0
    Antwerpen
    Spannend! En ja hoor, als ik de apotheek/kruidvat buitenstap verwacht ik altijd dat ik uitgerekend op dat moment men moeder tegenkom haha.

Vraagje: wat is een 2v5 test?

18. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een nieuwe ronde :( Terwijl m'n NOD ongeveer pas 28/29 zou zijn.. snap er niks meer van :( Ik heb toch echt m'n ei gevonden rond 14/15 januari, hoe kan ik dan nu al een nieuwe cyclus hebben? Gut o gut, wat een rotlichaam heb ik :x

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dat zijn testen van de kruidvat, er zitten er 2 in een pakje voor 5 euro :)
    Volgens veel meiden op dit forum de gevoeligste testen die er zijn, waar je soms al voor je NOD posi mee test!
    Enne, ik ben vandaag gelukkig geen bekenden tegen gekomen, maar wat een spanning zeg haha! :D

20. Bounce

Bounce Lid

30 dec 2010
    89
    0
    0
    Antwerpen
    Goeie tip, zal straks dan toch maar een bezoekje aan het kruidvat wagen!
    Al die spanning waar wij mee te maken hebben he, hoe houden we 't toch vol :p

Deel Deze Pagina