Zou gisteren de test alvast in huis halen, las alleen op dit forum dat iedereen zo positief over de test van kruidvat is. Heb dus nog geen test gekocht. Kruidvat is een tijdje rijden hiervandaan. Kom dit weekend bij m'n moeder die woont er praktisch naast. Begin nu te twijfelen of ik wel die van kruidvat moet nemen. Die van clearblue is nl nogal prijzig, ben nu pas in ronde 1 en als ik mag geloven kan het nog wel even duren ( ook al heb ik wel van die vage klachten). Wordt zo wel een prijzig grapje.
Natuurlijk manoontje, gefeliciteerd. stom conclusie nog niet door mij gemaakt. Was te veel met de testen bezig. Supernieuws!!
manoontje gefeliciteerd! hier nog niks geen ongi. dat is natuurlijk op zich goed nieuws, maar heb 2 negatieve testen gehad en denk echt dat het deze maand niet raak is..pff maar stel dat het wel raak is... morgen is vriend jarig, zou wel een heel leuk kadootje zijn.
Dank jullie voor de felicitaties dames. En houd moed!!! Ik heb ook eerst negatief getest en had (en heb) toaal geen klachten dus was er ook echt van overtuigd dat het niet raak was deze maand. Dus wie weet.....
Hihi, dat klinkt hoopvol voor de komende dagen! Ik word gek van het wachten, maar eerst maar es afwachten of de rode monstertjes niet tevoorschijn komen!
Ja ik kan officieel al morgen testen, maar na die strrralend witte test van gister durf ik eigenlijk niet zo goed meer... Morgen is wel mijn NOD, wat zouden jullie doen?
Moeilijk Anni85. Ik zou, denk ik, nog een dagje wachten, omdat de test eergister stralend wit was. Ik ben zelf enorm in twijfel. Ik denk dat zondag mijn NOD is en ga morgen op vakantie. Ik wilde daarom morgenochtend alvast even gaan testen, maar ik twijfel of ik dat wel moet doen?! Mijn borsten voelen vandaag namelijk minder pijnlijk aan dan gister (maar ja wat zegt dat)...Zo frustrerend he! Maar ik denk dat ik niet ga testen..Als ik op vakantie dan ongesteld word, dan weet ik genoeg en ook als ik het niet word....Maar toch ben ik nog aan het twijfelen!
Moeillijk hé Sanne wel of niet testen. Ik ga je geen advies geven, want houd mezelf ook niet aan mijn eigen 'regels'. Wilde echt pas morgenochtend een testje doen, omdat ik dan voor mijn doen enorm overtijd zou zijn en de kans op een positieve test groter. Maar zoals jullie al kunnen raden kon ik niet wachten en had vanmorgen een witte test in mijn handen, ik heb er bijna een roze streep op gekeken. Nu zijn de testen op en ook geen tijd om nieuwe te halen, misschien maar goed ook.
ik denk dat ik ook nog wacht tot het weekend. Zondag zou ik dan 3 dagen overtijd zijn... Ik wacht eerst maar af tot er geen rode duivels zijn...
@ kannietwachten..Balen dat je vanochtend een witte test had Vooral ook omdat je al 2 dagen overtijd bent. Je wilt dan ook wel weten waar je aan toe bent! Het is echt moeilijk he om te wachten met testen! Ik zit ook zo in tweestrijd Als ik dan morgenochtend een witte test in handen heb, baal ik ook weer en ga ik niet lekker op vakantie! Ik heb vandaag steeds (kleine) steken in mijn onderbuik (dat heb ik (volgens mij) nog nooit gehad), dus dan denk je alweer: zou het zo zijn Ik ga nog even verder met twijfelen of ik wel of niet ga testen..haha...
Wij gaan zondag op vakantie, zou toch wel fijn zijn als ik dan zekerheid heb Heb net toch nieuwe testen kunnen halen, maar ga echt pas op zijn vroegst zaterdagmorgen testen, als ik tenminste nog steeds niet ongesteld ben. Af en toe heb ik wel krampen, maar dat heb ik al de hele week. En om het erger te maken heeft mijn test van vanmorgen ineens een indroogstreep gekregen. (helaas geen fototoestel tot mijn beschikking) wat een onzekerheid. Succes met wachten Sanne!
Dafne wat balen voor je!!! Maar dan weet je wel waar je aantoe bent en kun je de nieuwe ronde in....dat wachten is zo vreselijk!!! Hier vandaag nod, en normaal had ik voor mn nod 's avonds al wat bruinverlies zeg maar hahaha maar nu niet. Vandaag tot nu toe nog niet ongesteld geworden...... Kan het dat je je menstruatie beïnvloed door zo in de spanning te zitten wachten? Dat zegt mn vriendin namelijk....dat ik me niet zo druk moet maken. Maar ik ben nooit overtijd geweest daardoor.... Anders was het toch ook wel gebeurt toen ik voor mn eerste zwangerschap ging? Hebben jullie hiermee ervaring? Spannend......1 dag overtijd. Maar durf niet te testen, test van gisterochtend was strrrrralend wit.....
@Lenthe: Vandaag is ook mijn NOD, en ook nog geen spatje bloed te vinden. Maar het lijkt me toch niet dat door spanning dat monster inene een dag langer blijft zitten? Als het niet doorzet ga ik zondag testen, en jij?
Ja ik vond het ook al erg vaak, zoiets kun je toch niet beinvloeden? Wooh, zondag is wel erg ver voorruit haha, dat zal ik denk ik niet halen. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik denk ik zaterdagochtend testen. Of ik heb ineens weer een cylus van 28.....Heb 5x25 dagen gehad, daarvoor altijd 28.
hai ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en dacht reageer even. @ Lenthe, dat dacht ik ook, maar ik heb een mooie cyclus van 28 dagen en toen ik er juist ontzettend mee bezig was kwam mijn ongi pas op dag 33 en 2u nadat ik negatief getest had...alsof ik doordat de test wit was het losliet en mij ongi doorzette. weet natuurlijk niet of het door spanning kwam maar nu heb ik weer een mooie cyclus.... tjsa je lichaam kan je goed voor de gek houden helaas hoop dat je er wat aan hebt, en hoop eigenlijk voor jou dat je toch nog posi gaat testen.