Ik heb er een liggen van sensitest, besteld via internet... wil woensdag testen, moet zondag ongi worden, kan wel toch?? langer kan ik toch niet wachten!! en ik voel niks!!
ik heb ook steeds de neiging te gaan testen, maar weet je wat het vervelende is.. vaak is de uitslag dan heel licht. En dan ga je dus twijfelen of wordt je onzeker. Eigenlijk ben je dan verder van huis..
pffff moest me vanmorgen echt inhouden om te gaan testen, slaat nergens op natuurlijk, zit nog maar op 8 dpo....
hahaha blike.. ik ben ook zo blij dat ik dit weekend niet naar het centrum ga.. anders zou ik mij ook niet in kunnen houden
Ik heb ook nog een test van Z&K hier liggen, een vroege. In de bijsluiter staat dat je die al 6 dgn voor NOD kunt gebruiken.. Mijn NOD is donderdag ongeveer, maar ga het toch nog niet doen. Hopelijk hou ik het vol tot woensdag!
Nou sinds gisteren avond weer steekjes onder in mn buik en in mn (.)(.) Kan de komende ongi zijn maar kan ook..... pfff dat wachten, das niets voor mij. Heb hier nog wat testjes liggen, maar zover voor NOD, toch maar niet doen.... Moeilijk moeilijk moeilijk......
Blike dat is een midstream test, staat er echt op. Maar ga echt nog niet testen, heb ook niet het gevoel dat het raak is dus wacht gewoon mn ongi af. Vrijdag de 14e is voor velen hier in het topic dus een spannende dag hahaha
Ja! Al denk ik dat mijn NOD eigenlijk de 13e is omdat ik donderdag de 30e mn ei heb gevoeld.. Waarom zouden jullie een evt pauze nemen in februari? (sorry nieuwsgierig!)
hey meiden ben ik weer even heb nog steeds borsten als een stel harde kegels en werd vannacht gewoon door wakker zeg.. ben ook zins 2 a 3 daagjes en nou ja soort misselijk... niet kots misselijk maar meer dat je geen hap meer door de keel krijgt. kan nog steeds niet testen helaas want ik heb nog iets van 5 a 6 dagen te gaan voor de nod. zo nu ga ik jullie berichtjes even na lezen xx Bolly
@Ginger: hou vol nog even wachten! Ik wacht met je mee...Waarschijnlijk is er nog niks te zien op een test en heb je toch wel al een teleurstelling... geniet van de hoop nu we nog niet ongesteld zijn!
Ik nog niet...zou de 14e (vrijdag) ongesteld moeten worden. Wacht dus echt tot na t weekend, zou zonde zijn als ik te vroeg zou testen. Kan dus beter even wachten nog. Werd vanmorgen wel wakker met ongesteldheidspijn in mijn rug....
Goedemorgen Dames.. Pff ik kon het toch niet laten om eventjes een berichtje achter gelaten... Als het goed is moet ik 18 januari mijn menstruatie krijgen. Maar heb op 4 januari behoorlijk wat steken links onder in mijn buiik gehad waarvan ik dacht dat is mijn eisprong. Echter heb ik een ovulatietest gedaan digitaal van clear bleu maar deze gaf niks af. wel op de test zelf zag ik duidelijk dat hij was geweest/of komt. naar deze dagen zeurderig gevoel gehad onder in mijn buik. Elke maand voel ik weer wat anders... En heb het gevoel dat het allemaal nog heel lang gaat duren. Ook niet goed natuurlijk. Hebben jullie enig idee hoe dat kan rond mij eisprong en de dagen er naar? Dat gevoel onder in mijn buik dat hou ik met vlagen... Groetjes!!