Innestellings bloeding, hoelang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hoi meiden..

Ik ga het toch nog een keer vragen. Ben er namelijk heel onzeker over. Zoals te zien is in mijn onderschrift heb ik best wel lange en wisselende cyclussen.
    Nu zit ik op dag 23, en heb ik sinds gisteren heel donkerbruin en af en toe wat donkerrood verlies. Moet ook wel een tampon in doen, maar die hoef ik bij lange na niet zo vaak te verschonen als bij mijn menstruatie.. Heb ook verder geen krampen, terwijl als ik ongi word echt de hele dag pcm moet slikken voor de buikpijn.
    Waar komt die bloeding vandaan? Is het wel een innestellings bloeding? Of toch iets anders..? En wanneer zou ik evt kunnen testen?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij was het 2x afvegen wat rose verlies. ik denk toch wel dat je ongi aan het worden bent, het heftige kan nog komen of misschien is het gewoon een keer minder.

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Maar ineens zo vroeg, en 7 dagen na mijn eisprong? Is dat mogelijk?

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik heb het vorige maand ook gehad en werd toen 5 dagen voor mijn nod al ongesteld
    Net als je denkt je lichaam door te hebben...

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ja maar al 14 rondes hetzelfde, de 6 maanden daarvoor was ik al van de pil af maar waren nog niet bezig voor een kleine..
    En nooit 6 a 7 dagen na ei een bloeding. Is mijn cyclus dan na 2 jaar pilstop van slag?

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Kan me haast niet voorstellen dat je zo kort na je ei al ongi gaat worden...moeilijk hoor!
    ik in ieder geval ontzettend voor je dat het innestelingbloeding is en dat je gauw zwanger mag zijn meis

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hmm.. Zes dagen na je ei is idd wel heel snel. Spannend hoor!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vorige maand werd ik ook 6 dagen na mijn ei ongi...

Komt dus gewoon voor.

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Spannend dus. Ik wacht af. Het is gelukkig wel al een stuk minder.

10. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    De afgelopen 2 jaar ben ik stipt om de 28 dagen ongi geworden. Mijn laatste cyclus kreeg ik op dag 22 een bloeding, vele malen minder dan mijn ongi. Nu zit ik op dag 46 en mijn zwangerschaps test is nog steeds neg.
    Blijkbaar is het mogelijk dat je een week na je ei, ookal ben je altijd regelmatig ongi, ongi kan worden.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik zou het nog even aankijken. Ik heb het ook een keer gehad en gehoopt op een innesteling, maar naar een paar dagen bruinverlies zette het toch door in een ongesteldheid, bijna een week eerder dan normaal. Mocht het niet doorzetten, zou je binnenkort eens een testje kunnen wagen...

12. MBeeb

MBeeb Lid

8 jul 2010
    68
    0
    0
    ik heb ook wel eens 7 dagen na mijn ei bruin verlies en dan 5 dagen erna breekt ongi door, Maar kan natuurlijk ook innesteling zijn!! Hoop het voor je!!!

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ik heb het ook deze maand, maar of het een innesteling is?
    Ik heb afgelopen maandag na het vrijen wat helderrood bloedverlies gehad, ik schrok me eerst wezenloos, maar het was snel voorbij. De dag erna wat bruinverlies tijdens toiletbezoek, ik voelde het lopen en ben snel gerend! De dag erna weer wat bruin in mn inlegkruisje... Gister nauwelijks wat te bekennen. Vanmorgen 1 drupje in de wc...
    Wel al de hele week wat waterig slijmverlies.
    Heel vreemd...
    we zullen zien over een weekje wat het was....
    Nu doet mijn lichaam sowieso raar vanwege de hormonen, dus alles link ik daaraan eigenlijk...

xxx

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als ik je onderschrift lees en je nu op dag 23 zit (dag van topic plaatsen) dan zit je niet 7 dagen na ei toch?? als je even een gemiddelde aanhoudt van 32 dagen dan heb je op dag 18 je ei en zit je net 5 dagen na je eisprong.. dan kan wat bloedverlies wel degelijk van een innesteling komen.. een innesteling kan je verwarren met een menstruatie.. je kent je eigen lijf het beste..

Ik zou voor evt testen een cyclus aanhouden van 32.. en dan s testen.. t kant ook zijn dat je een langere cyclus hebt en dat dit een ovulatie bloeding is..

T kan ook je ongi zijn.. maar aangezien een LF doorgaans constant is zou je je eisprong dus eerder gehad moeten hebben.. zo heb ik ook een cyclus van gemiddeld 33 dagen.. vorige maand voelde ik op dag 14 eipijn nadat ik de dagen ervoor vruchtbaar slijm had gezien.. ik vond dat al vreemd want dan zou ik een 28 dgse cyclus hebben.. (en dat dus voor het eerst in mijn leven).. maar idd.. ik werd 14 dagen later op dag 28 ongesteld.. ineens een kortere cyclus kan wel , maar meestal is dan je eisprong ook eerder geweest.. de periode voor je eisprong kan iedere maand wisselen, maar je lf schijnt altijd t zelfde te zijn (met s 1 dag verschil).. zo heb ik gelezen en gehoord...

Deel Deze Pagina