In september in NED een weekje weg.....tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door , 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Mijn lief en ik wilden in september met het vliegtuig richting griekenland....
    We hebben de plannen nu ff gewijzigd en willen door omstandigheden een weekje in NED doorbrengen (belgie kan ook nog trouwens).
    Ik zat zelf te denken aan Texel....
    Mijn dochter gaat mee.
    Iemand tips?
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    De Waddeneilanden zijn idd altijd leuk!
     
  3. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik vond Aquadelta in Bruinisse (Zeeland) erg leuk. Hele mooie huisjes (Resort AquaStaete) en alles voor de kleintjes zit er standaard in (box, bedje, stoel en hekwerkje om om het tuintje te zetten). Er is een speeltuin, zwembad, winkeltje, snackbar en restaurant. En vlakbij strand en uitstapjes.

    En waddeneilanden zijn ook altijd erg leuk :D
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heel burgerlijk: Center Parcs of Landal Green. Vind ik persoonlijk met kids erg lekker. Altijd lekker peuterbadje. En sommige huisjes hebben een eigen sauna, echt lekker genieten. Verder hangt er er erg vanaf wat je zelf wilt en waar je van houdt. Als je naar een waddeneiland gaat, ga dan niet naar Ameland. Heel veel polder. Ik vind zelf Terschelling veel mooier. Schier ook erg mooi maar veel kleiner.
     
  5. Niet meer actief

    Volgens mij is er geen CP op Texel he? Zie het zo niet dus.....iemand ervaring met een ander park op Texel?
     
  6. skatje22

    skatje22 Actief lid

    16 sep 2006
    197
    0
    0
    hmmmm laat ik nu op texel wonen...

    Vakantiepark De Krim in de Cocksdorp is heel erg leuk met kleine kinderen, het is een groot park met veel voorzieningen.

    Als het je niks lijkt zou ik voor Landal Greenparks (de Cocksdorp) gaan of Kustpark texel van RP hollidays (in de Koog).
    Deze parken hebben ook allemaal lekker een overdekt zwembad

    Succes ermee en hoop dat je iets leuks vind.

    Groetjes
     
  7. Milla

    Milla Niet meer actief

    Wij gaan in september een weekje naar Landal Sandur in Drenthe, erg leuk er is een zwembad bij, in de buurt zit een grote dierentuin, je hebt er vele leuke atractie parken en bezienswaardigheden in de buurt en heel veel fiets en wandelroutes..
     

Deel Deze Pagina