nog totaal geen gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ik hoor hier iedereen praten over bandenpijn en voorweeen of oefenweeen
    maar ik heb het gevoel dat ik dit totaal nog niet heb.
    soms heb ik wel wat pijn bovenaan men navel maar gyn zegt dat dit de buik is die ant het rekken is.
    soms heb ik het gevoel niet eens dat ik zwanger ben.
    voel de kleine wel regelmatig hoor,maar als hij is stil is vergeet ik dat ik zwanger ben.
    is dit normaal,geen harde buiken...enz
    of moet ik gewoon content zijn dat ik het nog niet heb?
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik denk dat je eerder blij kan zijn dat je nog geen klachten heb! Denk dat veel met je zouden willen ruilen! Lekker toch...! Harde buiken is vooral in een teken dat je het rustiger aan moet doen, dus blijkbaar gaat het hartstikke goed!
     
  3. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik wil wel met je ruilen hoor :Wink: ..
    Heb al weken last van voorweeën..
    en dat terwijl ik (bijna) niets meer doe..

    Zou als ik jou was er blij mee zijn ;) , want ik wou echt dat ik dat had..
     
  4. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik had pas heel laat door dat ik harde buiken had (daarvoor had ik volgens mij ook geen harde buiken). In week 37 lag ik in het ziekenhuis aan een CTG en daar zagen ze dat mijn buik heel erg aan het rommelen was. Maar ik voelde niks! Pas daarna merkte ik wanneer ik een harde buik had of niet (door te voelen).

    Gr,
    Danielle
     
  5. Dana75

    Dana75 Lid

    23 apr 2006
    44
    0
    0
    k heb ook nergens last van gehad hoor! Toen ik nog aan het werk was, had ik soms ook niet het gevoel dat ik zwanger ben! Zat ik achter m'n bureau, buik eronder. Lekker toch? Als je af en toe de verhalen van de anderen hoort en leest..

    Nu ik met verlof ben, voel ik me véél meer zwanger, logisch ook aangezien ik nu met niets anders meer bezig ben. En dat is ook heerlijk!

    Groetjes,
    Dana
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik denk dat je inderdaad vooral blij moet zijn :-D
    Ikzelf heb al vanaf 10 wk harde buiken (samentrekkende baarmoeder eigenlijk dan nog) en die bandenpijn belemmert met ook bij tijd en wijlen.
    De onzekerheid die je er van krijgt begrijp ik heel goed! Ik voel me ook het liefst zo zwanger mogelijk ;)
    Geniet van de rust....je bevalling moet nog beginnen :-D
    Elmo
     
  7. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ook hier niet echt gerommel, dus je bent niet de enige!

    En je moet het ook herkennen, ik schijn harde buiken te hebben (bleek bij de ctg), maar merk er helemaal niets van.

    Wees blij dat je nergens last van hebt, dan houd je het een stuk langer vrolijk vol :)
     

Deel Deze Pagina