Paar (2) dagen ongesteld,dan niet, maar de dag erna weer wel

Discussion in 'Zwanger worden' started by blosh27, Sep 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blosh27

blosh27 Lid

Aug 6, 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Wij zitten nu in de derde maand om zwanger proberen te worden :p . Ik heb nu pas voor de tweede keer mijn ongesteldheid sinds ik ben gestopt met de pil (na 10 jaar, waarvan laatste jaar Diane 35 pil).
    Mijn eerste cyclys was 30 dagen en mijn tweede 32. Deze maand heb ik hetzelfde als de eerste maand en dat is dat mijn ongesteldheid na twee dagen ophoudt, dan heb ik ook weer heldere (doorzichtige) afscheiding. De ongesteldheid lijkt dan over te zijn maar dan na een dag begint het bloedverlies toch weer. Heeft hier iemand ervaring mee.
    Ik vraag me af wat dit betekent en of het wel iets betekent.
    Ik ben benieuwd naar andermans verhalen.
    Ik heb trouwens ook de afgelopen twee keer veel pijn bij mijn ongesteldheid, veel krampen in mijn buik :cry: . Ik vraag me af of dit komt omdat mijn eigen cyclus weer op gang aan het komen is.

Liefs, Blosch27

2. jel26

jel26 Lid

Aug 31, 2008
    99
    0
    0
    he blosh,

ik heb dat ook gehad.
    heb meer dan 10 jaar de pil gebruikt.
    mijn 1e cyclus was nog hetzelfde als toen ik de pil gebruikte, maar bij mijn 2e had ongeveer hetzelfde als jij. 1 dag wel, maar 's avonds niet, 2e dag niet, 3e dag weer een beetje, maar ook 's avonds niet.
    mijn 3e cyclus was 1 dag normaal en daarna nog 2 dagen een beetje.
    verder had ik bij de laatste cyclus ook veel meer last van krampen dan normaal. denk dat het inderdaad met ontpillen te maken heeft. hopen maar dat we daar snel geen last meer van hebben ;)

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ontpillen... Ik ben nu al 2 weken ongesteld en daarvoor een week bruine afscheiding gehad.. Dit is ook me 3e maand en 2e ongie.

Share This Page