hoi, uiteindelijk zijn er nog twee namen over... wie helpt ons??? welke vinden jullie leuker? Kylian of Jurre grote broer heet Tristan
Jurre, Kylian is ook leuk, maar de combinatie Tristan en Kylian vind ik wat te veel op elkaar lijken. Tristan en Jurre vind ik een mooiere combinatie.
Kylian vind ik eerlijk gezegt een beetje ordi, en niet zo goed passen bij Tristan omdat het een beetje hetzelfe klinkt. Jurre vind ik erg leuk en past goed bij Tristan.
Ik zou voor Kylian gaan maar dan op de origineel Ierse manier Killian . Past dan goed bij Tristan omdat die naam uit Wales komt.
ik twijfel idd tussen de y en de i maar is et dan ook met twee L-en??? dan spreek je het toch niet meer uit als kielian?
Ja de 'standaard' vorm is met twee L-en Killian - Wikipedia, the free encyclopedia. De spelling kan ook met een L, maar je spreekt het uit als 'kill' (klank van 'vermoorden' ) en 'ian'. Weet niet of dat ook de uitspraak was die jullie in gedachten hadden?
nee, het is wel de bedoeling dat we de ie-klank houden, dus dan zou het kilian worden dus kylian of kilian en dan neig ik denk ik toch meer naar de y jullie???
Wat een verschillende namen! Ik vind Jurre het mooist (stoerst) en past ook het best bij Tristan! Succes!