Hoe spreek je het uit? Als emmut of em-mèt ? ik vind het eigenlijk niet mooi. Ik hou van engelse en amerikaanse namen, maar dit klinkt niet zo leuk.
Turks? Weird... Ik vind het duidelijk Engels. Ik vind 't best wel een leuke bijzondere naam (voor een Engelse naam) In elk geval mooier dan Bentley, Aiden of Damian of zo! Misschien vindt je collega ook leuk: Aaron - Abel - Ace - Amias - Angus - Archer - Arthur - Ash, Asher, Ashton - Auden - August - Austin - Avery - Axel Ben, Bennett Chase Eben - Eli - Elias - Elliott / Elliot - Euan - Evan - Ezio - Ezra Felix - Finn, Finnian, Finley - Finnian Gus Holden Ian - Isaac - Isaiah - Isha - Ivan Jonah Kayden - Kellen / Kellan Lander - Logan - Luke Micah - Mick Nathan Oliver - Orson - Oscar - Otis, Odis - Otto - Owen Philip Quin, Quint, Quinten Ronan Sebastian - Silas - Spencer Tobias Weston Xander
Ik moet aan die serie denken met dat blinde meisje daar speelde ook een jongen in die emmett ik vind hem niet zo verkeerd eigenlijk. Niet mijn smaak maar ook niet lelijk
Ik hou juist wel van Amerikaanse namen dus ik vind hem stoer! Moest wel meteen aan de film twilight denken.