@RoGiJuLi ik zie maar een half ingekleurde plus, aan de onderkant en geel rommelig. Is dit echt positief
Ik test gewoon paar dagen te vroeg omdat ik gister midden op de dag testte. Dacht ik nu in de ochtend. Loopt iets op. Ik moet gewoon geduld hebben vrees ik.
komt doordat de test schuin gehouden is met foto maken Kijk maar naar de test van ts van vandaag (hierboven)
Waarom geduld hebben?? Hij is supermooi opgelopen in ca 12 uur hoor Gefeliciteerd!! Jij bent zwanger!!!
Ik ga vandaag nog maar wat testen halen denk ik. Ik kan dit gewoon niet geloven hoor! Hier zijn ze opgedroogd. Dan mag je het officieel niet meer bekijken maar zo zie je het wel beter
Ik heb nog een ander gedaan en zie het nu echt goed.. pik had het zkh al gebeld maar moet woe weer testen en dan doorbellen. Ze zei je kan voorzichtig blij zijn maar kan altijd nog veranderen.. maar dat kan altijd lijkt me.
Ja!!! Heel bizar! We waren in nl uitbehandeld, uiteindelijk in dusseldorf is onze grootste wens in vervulling gegaan en nu spontaan!
Vanavond bruin verlies gehad. Ik hoop maar dat dat de innesteling was. Behoorlijk last van liezen en bovenbeen ook. Zal wel zo horen.. schrok wel even maar bruin is oud..