hey, ik heb sinds gisteren soms een pijnlijke buik. Gisterenavond kwam het op en nu sinds een kwartiertje weer... Het is een pijnlijk gevoel in mijn buik die totaan de zijkant gaat en totaan mijn borsten. De baby is dan heel rustig als ik er last van heb. Zou ik mij zorgen moeten maken en de gyn bellen of hoort't er gewoon bij? Ben nu bijna 26 weken... Kan er mij iemand helpen?
Is je buik dan ook hard? Ik denk niet dat je je zorgen moet maken hoor, alleen als het met regelmaat komt en je er echt veel last van hebt. Maar als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen!
Klinkt gewoon alsof je baarmoeder aan het groeien is. Je hebt een harde buik als je buik echt zo hard als een voetbal aanvoelt zeg maar. Maar als je ongerust ben, bel gewoon de vk. Daar zijn ze voor meid.
Ben al bij de gyn geweest en het blijkt een beginnende blaasontsteking te zijn, harde buiken en een super beweeglijk kindje... rusten is de boodschap!!! Toch bedankt allemaal!
Jah, inderdaad... pfff ben vreselijk vergeetachtig!! Rusten en antibiotica, hopelijk is het nu snel beter..