"Je moet er niet zo mee bezig zijn," zeggen ze, "Dan komt het vanzelf." Tuurlijk! Ik ben er haast niet mee bezig. Alleen... * Elke keer als ik een sprintje moet trekken doen mijn borsten vreselijk zeer. Ik kan mijn tepels niet aanraken en ik kan alleen mijn allerzachtste, vriendelijk gladde beha's aan. Mijn borsten zijn normaal gesproken helemaal niet gevoelig, maar de laatste week word ik er helemaal gek van. Ik wou dat ik ze thuis kon laten... * "Hey, je krijgt een buikje," zei een kennis gisteren. Natuurlijk weet ik dat het veel te vroeg is om er iets van te zien (als er überhaupt al iets te zien valt), maar gelijk denk ik... Zou het dan toch... Misschien... * En dat ik vanmorgen een beetje misselijk ben, komt vast van de vieze koffie op m'n werk. Het ligt aan de koffie. Ranzig spul! Laat ik maar aan de kruidenthee en de citroenlimonade gaan vandaag. Nee joh, ik ben er verder helemaal niet mee bezig. Ik wacht de komende vijf dagen nuchter af, en iedere ochtend hoop ik dat mijn temp boven de 37 blijft en ik ga echt niet testen voor mijn NOD, zonde van de test! Als mijn borsten maar niet zo'n zeer deden... Belle, probeert heus wel nuchter en relaxt te zijn. Echt.
Hehehe leuk verhaal, het komt me enigszins bekend voor. Mn vriend vroeg gisteren voor de gein of ik niet voor zn neus op z'n "baywatch" wat kon springen omdat hij onder de indruk was van mn borsten...springen..? Auw?! hehe Anyhoe: je blijft relativeren, dat vind ik erg goed van je en dat je er wel mee bezig bent is niet meer dan normaal. Ik ga voor je duimen!
Hoi die Belle, lastig he is zo herkenbaar ben blij dat ik daar vanaf ben. Komt ook wel voor jou goed. Ik wens je veel sterkte. En wacht rustig af he. Je bent er echt te vroeg bij dat klopt. Maar dat is logisch dat had ik ook hoor. groeten van jennie72
Hoi Belle! Misschien is het niks, maar misschien ook is het ALLES!! Laat je niet gek maken door je lijf; ik hoop dat het JA wordt voor je!
hee belle ik heb ook nog 5 dagen te gaan herken het wel. niet de misselijheid maar heb wel gevoelige borsten. ene dag erger dan de andere dag hoor. zit ze steeds de bestuderen hahaha ben er veel te veel mee bezig, maar ja wil het zo graag. ik heb het idee dat ze wat voller zijn, maar misschien is dat wel niet zo. nou ik zal voor je duimen, duim je dan voor mij. mijn temp ligt al een paar dagen rond de 37,3
Hey belle, ja spannend he. Ook ik mag bijna testen. Ik heb ook allerlei symptonen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, maar ook op mijn naderende ongi. Ik hou mezelf maar voor dat het vast niet raak is. Ik wil niet weer teleurgesteld worden. Ik ga pas testen als ik echt ruim over tijd mag zijn! Liefs
haha belle, leuk geschreven. nou sterkte met er niet mee bezig zijn ennuh meiden ik duim voor jullie!
hee liselotte nou knap als je dat kan, testen as je ver over tijd ben ik tel de dagen al af sinds de eisprong haha ik ben echt helemaal nerveus 14 dagen lang. ik ga vrijdag gelijk testen
Nog vier dagen te gaan... En het is echt niet dat ik geobsedeerd ben door mijn eigen lichaam hoor, maar toen ik me gisteravond uitkleedde om naar bed te gaan, zag ik allemaal blauwe aders over mijn borsten lopen. En het is misschien moeilijk beoordelen omdat ik van mezelf al een d-cup heb, maar ze leken echt groter dan normaal. En die tepels bleven maar pijnlijk... Maar vanmorgen was mijn temp ineens onder de 37 en alles voelt weer normaal. Ik kan mijn borsten weer aanraken zonder te vergaan van de pijn, en mijn darmen rommelen om me te waarschuwen voor het aanstaande bloedbad. "Zorg maar dat je tampons bij je hebt," zeggen mijn darmen, "Want op een zeker moment sta je op de metro te wachten, nietsvermoedend, terwijl Tom Waits zachtjes in je oren zingt, en dan zul je ineens een kramp in je baarmoeder voelen en dan zul je dolblij zijn dat je nooit witte broeken draagt. Wacht maar..." Ik heb mezelf al een ijskoude margarita beloofd voor de dag dat mijn cyclus opnieuw begint. In een glas met zout langs de rand. Belle, met tampons in iedere tas, jas en broekzak inmiddels.
HAHAHAHAHA Hoi Belle ik hoop dat je die tampons in je broek/jaszak en tas kan houden en dat je toch zwanger bent! Bij mij is de pijn in mijn borsten ook sinds 2 dagen weg maar daar in tegen heb ik constant pijn in mijn onderbuik alsof ik ieder moment ongi kan worden (om gek van te worden). Mijn darmen rommelen als een bezetene en ik hoop maar dat dat iets positiefs is. Nog 7 dagen vol spanning afwachten. Kim
hee ik nu nog 4 dagen te gaan spannend hoor heb 50/50 gevoel. mijn temp is nog wel boven de 37 graden
En hop, nog 0 dagen te gaan... Ik dacht gisteren dus al dat het niet meer ging gebeuren. Gisteravond had ik nog net voldoende energie om mijn lief te verleiden (een mens moet een hobby hebben, nietwaar?) en daarna viel ik als een blok in slaap. Vanmorgen werd ik om half zes wakker. Ik heb getempt, ben naar het toilet gegaan en ontdekte daar dat ik weer op dag 1 zat. Gelukkig gebeurde het thuis op het toilet, en niet op een metrostation, onderweg naar een vriendin aan de andere kant van de stad ofzo. Maar goed, het wordt vandaag... Chocola, drank en roze films. Ik ben blij dat ik niet hoef te werken. Laat mij maar een dagje op de bank hangen, dan komt het vast wel weer goed. Bloody Belle.
ik moet erg lachen om je verhaal. Hoe herkenbaar! En dat je er wel mee bezig bent: het is de belangrijkste beslissing in je leven, gevoed door je diepste verlangens en hormonen gemaakt. Dan je lichaam die spelletjes met je speelt en die lange dagen zo vlak voor je NOD.Pffff!