Dames, Over een tijdje willen we ons meisje laten verhuizen naar zolder en daar horen natuurlijk nieuwe meubels bij. Daar ligt ook direct het probleem. Omdat het dak schuin loopt kan ik lastig een kledingkast kwijt. Zelf ben ik helemaal verliefd op de hemneskast van ikea maar ik vraag me af of deze wel zo handig is. Deze maak je nl. of helemaal leg maar dan heb je geen hang, of je maakt em hang maar dan heb je bijna geen leg. Het laatste lijkt me zowieso geen optie maar hoe handig is het als je geen hang gedeelte hebt?bY Zowieso is ie niet groot genoeg maar dat zou op te lossen zijn met een ladekast erbij. Maar goed, ik zoek dus inspiratie dus dames...... SHOW JE KAST VAN BINNEN EN VAN BUITEN
Wij hebben ook schuine kanten en Ruben zijn kleding ligt dus op de overloop, in een inbouwkast (zat er al in). We willen op zijn kamer ook zelf kasten maken, zo benut je de ruimte het meest optimaal.
Is het misschien een idee om een kast op maat te laten maken? Dan tackle je meteen het "probleem" met de schuine kanten. Dan kun je hem ook helemaal inrichten hoe je zelf wilt. De een heeft meer hang nodig, de ander meer leg. Ik zou trouwens zelf niet kiezen voor een kast die óf alleen hang is óf alleen leg. Dat lijkt me echt heel onhandig. Ik wil altijd wel een groot gedeelte hang hebben, want ik wil de shirtjes en tuniekjes en dergelijke allemaal ophangen. Jurkjes het liefst ook. Maar leg is wel weer erg handig voor broeken, rokjes, mandjes met sokken, ondergoed en al die dingen. Heb helaas geen foto van de kledingkasten aan de binnenkant, maar ze hangen en liggen aardig vol