@ Debby: Lijkt me heel sterk. Ik heb alle bijgehouden. Ik weet de dag dat ik vruchtbaar slijm had en de dag dat ik mijn eisprong voelde. Ik weet ook wanneer mijn laatste ongi was. Mijn cyclus was de laatste 2 maanden 25 dagen. Verder weet ik wanneer ik posi getest heb, lict posi op de NOD en duidelijk posi, 4 dagen na de NOD. Ik was 8,1 weken zwanger bij de echo. Gister wel een rare kramp onderin gehad maar nog geen bloeding... Pff mijn schoonouders kwamen gister eten, we wilden ze eigenlijk het goede nieuws vertellen, maar dat ging natuurlijk niet door. We hebben ( nog) niet verteld wat er aan de hand is. Ik neem altijd wel een wijntje bij het eten en ze vroeg: moet je geen wijntje??? Pff Had er eigenlijk gewoon 1 moeten nemen...
Maar bij een echo van 7 weken is er dan misschien geen hartje, maar toch echt wel iets te zien? Een klein frummeltje of stripje? Nu helemaal niks..
met 7 weken zou er wel iets te zien moeten zijn ik geloof ook met een hartslagje. ik heb met bijna 8 weken een miskraam gehad en toen zag je al duidelijk een kindje zitten. maar je weet maar nooit. sterkte
Heel begrijpelijk dat je nu leeft tussen hoop en vrees! Ik vind het echt heer erg voor jullie, sterkte meis!
09.20 uur... Gelukkig al vroeg. Ben zo zenuwachtig. De hele week al, doet gewoon zeer, zoveel zenuwen heb ik in me.