Nog vol in tranen

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Bijzonder, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    lieve rianne, hoe eng het ook is, het gaat helemaal goed komen, daar geloof ik in.
    Heel veel sterkte vandaag.
     
  2. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Meid ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht vandaag en natuurlijk ook de komende tijd!
    Ik weet zeker dat jullie kleine vlindertje altijd over jullie zal blijven waken!!!!!
    Hele dikke knuffel en ik denk aan jullie!!!!
     
  3. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoe is het gegaan vandaag meid??
    Heb gedacht aan jullie!
     
  4. YellowButterfly

    YellowButterfly Niet meer actief

    Meis wat rot. Ik hoop dat alles zo goed mogelijk is gegaan vandaag, knuf!
     
  5. Bijzonder

    Bijzonder VIP lid

    1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames, hier mijn verhaal van gister..

    Erg zware dag gehad, vooral emotioneel.
    Het begon met dat lange wachten. Intake gyn, echo, bloedprikken, intake narcose, naar de kamer, wachten, wachten ...
    Mocht natuurlijk niks eten en drinken. Had het op de kamer erg moeilijk maar probeerde steeds niet te huilen. Rond 13.15 werd ik opgehaald. Toen ik bij de deuren van de OK afscheid moest nemen van Jeroen hield ik het niet meer droog. Op de Ok kwamen er eerst allemaal mensen bij me, 10x mijn naam controleren, infuus zetten. Allemaal even zeggen hoe erg ze het wel niet vonden, ik hield het echt niet droog.
    Uiteindelijk de ijskoude OK op. Was helemaal in paniek. Kreeg een kapje op en ben huilend onder narcose gegaan.
    Ik werd wakker door een hard pompend geluid. Bleek ik aan de beademing te liggen en voelde zo'n buis in mijn keel. Begon een beetje te kreunen omdat ik wakker was. Toen trokken ze die buis er in een keer uit, moest gewoon kokhalsen, wat deed dat zeer. Gek genoeg voelde ik in mijn buik niks. Werd rond 14.15 wakker.
    Ik werd naar de kamer gebracht maar was nog helemaal slaperig. Zag Jeroen wel vaag maar het duurde lang voordat ik wakker was. Schrok wel heel even wakker toen ik allemaal bloed voelde lopen van onder.
    Werd langzaam wakker en voelde toch wel een zeurderige pijn van onder. Even wat gedronken en wat controles en mocht om 16.30 naar huis. Ik was erg moe, had hele kleine oogjes. Heb de hele avond wat krampen gehad. Gelukkig (nog) niet veel bloedverlies, vanmorgen ook niet.
     
  6. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid, ik lees je verhaal nu met natte oogjes. Ik leef zo met je mee, ik vind het echt zo erg!
    Hopelijk blijft het bloedverlies minimaal.
    Heel veel sterkte meid!
     
  7. Vinnies

    Vinnies Bekend lid

    20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Heel veel sterkte. Wat een nare ervaring ook in het ziekenhuis als ik het zo lees. Heel veel kracht toegewenst! Ik leef met je mee.....
     
  8. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heel veel sterkte!...hoop dat je het allemaal een plaatsje kunt geven!xxx
     
  9. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik leef met je mee meid... Heel veel sterkte!
     
  10. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    heel veel sterkte met je herstel en het verwerken van dit verlies!

    dikke knuffel!
     
  11. babs81

    babs81 Niet meer actief

    pff heftig hoor zoals je dit allemaal beschrijf. hoop dit nooit mee te maken

    sterkte
     
  12. mvl

    mvl Fanatiek lid

    16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Je verhaal komt me heel bekend voor. Ik voelde me hetzelfde al die keren...Ze zijn zo enorm lief voor je op de OK. Ze leven echt mee..En dat huilend de narcose ingaan, niets om je voor te schamen, ik heb precies hetzelfde gedaan..

    Hopelijk kun je het snel een beetje een plekje geven, bij mij heeft het geholpen heel vaak mijn verhaal te vertellen aan familie, vrienden etc. Je moet dit echt even verwerken. Een miskraam is al heel verdrietig, maar die hele gang in het ziekenhuis doet ook veel met je. Sterkte....
     
  13. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jeetje meid wat een verhaal. Heel veel sterkte met het verlies verwerken en ook wat er in het ziekenhuis is gebeurd. Het is ook niet niks en narcose is best een heftig iets hoor!!
    Hele dikke knuffel
     
  14. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    dikke knuffel, sterkte meis
     
  15. Bijzonder

    Bijzonder VIP lid

    1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pfff dacht het te kunnen afsluiten..
    Sinds een paar dagen weer enorm bloedverlies.
    Vanmiddag enorme stolsels verloren en nog steeds veel bloed. Ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen. Heb een echo gehad en bloed geprikt. Ze konden het nog niet zo goed zien, er zat iig nog wel bloed en stolsels in. Nu afwachten, morgen om 10u word ik gebeld door de gyn hoe het is. Als het nog niet minder is moet ik weer richting OK voor een curretage...

    Pff hoeveel kan een mens hebben ... ?!
     
  16. guusje44

    guusje44 Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Och verschrikkelijk meid! Ik hoop echt voor je dat een tweede curetage niet nodig is.

    Dikke knuffel voor jou!
     
  17. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    Heftig meis hopelijk hoef je niet weer voor ok!
    dikke knuffel
     
  18. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    nee toch zeker! hopelijk is dat niet nodig. Wat een ellende meid.
    dikke knuf
     
  19. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ach jeetje meis,
    wat zei de gyn vandaag?

    knuf!
     
  20. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o nee wat erg meid... wat zei de gyn vandaag?
     

Deel Deze Pagina