net zwanger geen idee wie ik moet bellen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kappiegirl, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hallo damens verloskundige,

Sinds een paar dagen weet ik dat ik weer zwanger ben gepland van ons 3de kindje. Maar ik weet even niet waar ik heen moet bellen.

De eeste zwangerschap is tot 39weken normaal verlopen daarna zwangerschapsvergifteging gekregen en bevallen via inleiding dus onder de vleugels van de gyn.
    De 2de bevalling is onder leiding van de vk gegaan omdat we het ziekenhuis niet meer zouden halen en ik anders mijn dochtertje in de auto zou krijgen. Hier ging wel een longembolie en zwangerschapsvergifteging aan vooraf waar ik net weer van was ontslagen uit het ziekenhuis.

Nu zou ik graag willen weten wat u zou adviseren ivm gyn of vk?
    Ik wil graag een onbezorgde zwangerschap zonder verrassingen zoals iedereen maar ik weet ook dat ik meer risico heb om weer een longembolie te krijgen ik wil graag 1 en de zelfde vk of gyn die ik de hele zwangerschap zie maar ik weet niet of ik met dit verhaal wel in aanmerking kom voor een plekje bij de gyn? Vandaar mijn vraag waar moet ik heen met mijn achtergrond?

Vriendelijke Groet Kappie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

meld je aan bij de verloskundige, dan kun je tijdens de zwangerschap een keer een consult krijgen bij de gynaecoloog. Als je een longembolie hebt gehad moet je namelijk wel anti-stolling gaan gebruiken en dat moet de gynaecoloog voorschrijven. Als je snel bevalt kan de verloskundige je inderdaad beter begeleiden.

Mirjam

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Oke Dank u wel Mirjam dan ga ik maandag meteen de verloskundige bellen voor een intake gesprek ik weet namelijk niet presies met hoeveel weken ik weer die anti-stolling moet gebruiken wil het niet nog een keer mee maken.

Groetjes, Kappie

Deel Deze Pagina