Ik heb nu 3 weken last van buik/darmkrampen, ik heb er meer last van als bij de zwangerschap van mijn dochtertje, of komt het omdat ik drukker ben met werk, huishouden en kindje en toen alleen werk en huishouden. Zijn dit beginselen van een miskraam? Ik ben er zelf wel een beetje huiverig voor en ik ben nu 6weken zwanger.
Het kan gewoon het oprekken van je bm zijn.. Iedere zwangerschap is toch anders... Iedere miskraam helaas ook.. Zolang je geen bloedverlies hebt zou ik me niet te druk maken meis..
Lizzy bedankt voor je reactie, ik merk wel dat ik nu ook eerder misselijker ben als met de 1e. Ik geef nog bv aan haar en van de week was het 1 keer om half 5 vanaf die tijd was ik dus weer misselijk.
Krampen (zonder bloedverlies) zijn meestal een goed teken, omdat je baarmoeder groeit! Ik ben er ook heel bang voor geweest na twee miskramen, maar de VK vertelde me toen dit. Dus geniet maar lekker!
Ik had bij de eerste geen krampen (zoon is inmiddels 4,5 jaar oud) In dec '10 was ik net zwanger en had ik geen kampen,helaas is dat voor 5 weken al een miskraam geworden en nu ben ik weer in verwachting en heb ik tot 8 weken last gehad van een kramperig/menstruatie achtige kramp en dit is goede zwangerschap tot nu toe,zie mijn banner