hallo allemaal! ik ben 20 lentes jong en sinds 11 november gestopt met pil, dus nog niet zo heél lang 15 november een ontrekkingsbloeding gehad en 4 dec een positieve ovulatiest, 3 dec wel wat steken gevoeld, maar oke.. goed geklust op 30 nov, 4 dec en 5 dec. Ik ga er maar vanuit dat mijn ei gekomen is rond 5 / 6 december.. Afgelopen dinsdag de 13e toen ik wakker werd en ging plassen een klein beetje donkere afscheiding met afvegen, daarna niets meer gehad. Nu heb ik soms last van mijn eierstokken, ene keer links andere keer rechts..een beetje beurs gevoel onderin rechts.. wit cremig afscheiding..niet zo heel veel. Als ik mijn tepels aanraak doen ze zeer en heb heel af en toe een steekje in mijn borst...vandaag een vieze smaak, maar dat kan komen doordat mijn neus heel erg dicht zit. Ik heb gister nog getest, maar die was negatief.. wat denken jullie, ben ik te vroeg of doe ik iets verkeerd? Alvast mijn dank Liefs
Je bent inderdaad te vroeg. Je loopt gelijk op met mij en ik ga maandag pas testen. Ik denk dat jij ook dan pas kans maakt op een positieve test. Even wachten dus, MOEILIJK!!
Ook de klachten van steken in liezen/baarmoeder heb ik ook maar geen idee wat dat betekend kan beide kanten op...
Ja een erg raar gevoel is het!! ... ik ben echt zo benieuwd! Anders wil ik gewoon graag ongi worden, dan weet je waar je aan toe bent hihi.. dit is voor mij pas de 1e ronde, dus allemaal zo onwennig nog! ik zie dat jij nu met je eerste ronde clomid bezig bent gegaan...spannend!
hoi dames, ik ben 25 november gestopt met de pil en sinds die tijd erg grieperig, moe, etc. hoop niet dat dit in de weg staat om zwanger te raken. Maar herkennen jullie die griep? volgens de dokter kan ik nu nog niet aan het ontpillen zijn, daar heb je twee maand later pas een keer last van, ALS je er last van krijgt. maar in november heb ik nog antibiotica gehad dus waarschijnlijk heb ik minder weerstand gehad na die tijd. heb last van moeheid, keelpijn, steken in onderbuik, afgelopen dinsdagochtend ineens ontzettend misselijk maar trok later gelukkig weg, en last van brandendmaagzuur. de dokter heeft wel even bloedgeprikt om te kijken of het niet een virus kan zijn. maar het gekke is, alles is met extreme vlagen en dan trekt het weer weg. ik moet in ieder geval dus nog een weekje langer wachten dan jullie! spannend he jullie in ieder geval succes! hopelijk blij nieuws straks!
he Leanne!! Pffff griep! hatelijk erg vervelend voor je! Ik had dit dus idd direct na het stoppen met de pil, allerlei symptomen met vlagen misselijk, hoofdpijn, onderbuik etc.. en toen moest zelfs mijn eisprong nog komen!! Dus ik denk dat ik toen idd last heb gehad van ontpilverschijns?? Nu nadat mijn eisprong is geweest en een week later, kan ik sommige signalen niet meer negeren..al hoewel ik altijd nog ONGI kan gaan worden natuurlijk en hopelijk zullen we dat dan gauw genoeg weten.. net nog naar de wc geweest, maar niks te zien.. Heb jij tijdens je vruchtbare dagen geklust? of heb je die nog? Meestal heb je 14 dagen na (ongi) een eisprong.. ik heb mijn eerste eisprong pas rond de 4e gehad dus wel geteld 19 / 20 dagen na ongi / ontrekkingsbloeding... toen had ik ook allerlei symptomen maar kwam dus door eisprong.. haha lastig he het vrouwelijk lichaam.. nu maar duimen dat het miss de 1e x raak is. Hoe oud ben je eigenlijk? Groetjes!
hoi melissa, ik ben nu 26! en ja we klussen wat af niet elke dag hoor. maar ik heb do 1 a vrij 2 mn laatste ongesteldheid gehad. ben het meestal 4 a 5 dagen. maar volgens zo'n berekening (heb geen ovutest gedaan, dacht eerste maand maar eens gewoon zo te doen) was dan begin van deze week mijn eisprong. mocht dit niet zo zijn dan klus ik dit weekend nog maar even door haha.. zou het nog iets erfelijks kunnen zijn? laatst mn ouders en schoonouders eens nagevraagd of hun snel zwanger waren.. beide waren ze zo zwanger hahaha in dit geval hoop ik dus dat het snel lukt, al weten hun natuurlijk niet dat we bezig zijn nou we zien het wel hoe het afloopt! morgen maar eens mn bloedtest afwachten. die kan zoiezo nog niets zien, maar dan weet ik in ieder geval of ik "gezond" ben weet jij overigens hoe je zo'n mooi balkje onder je bericht krijgt? zie sommigen zo'n mooi balkje hebben wanneer de eisprong is of hoelang ze zwanger zijn! Groetjes!
Ik ben pas 21 haha! En dit is onze ronde 1... wonen net 1,5 jaar samen en zijn 4 jaar samen, mijn vriend is 27! Haha ik hoop dat ook!! Mijn moeder was namelijk ook erg snel zwanger, en mijn schoonmoeder ook...zo stél je voor! dat we aan het eind van deze maand elkaar de hand kunnen schudden,....en dan over een tijdje dit forum teruglezen, wat n mutsen we zijn hihi! Ja dan kun je in je profiel je handtekening wijzigen, dat wijst zichzelf helemaal ahh ben echt benieuwd voor je, maar het zou idd kunnen dat je je eisprong hebt gehad, eerder denk ik dat hij zo rond dit weekend komt! dussss meid ga ervoor hihi.. Liefs
haha oke dan, dan ga ik er morgen maar weer mee verder en vonden jullie het nog spannend om echt tot het besluit te komen dat je ging stoppen met de pil? ik was eerst heel blij om voor een kindje te gaan, en toen een paar benauwde dagen van oooh kunnen we het wel? en nu weer heeel erg blij en hopen dat het lukt! misschien komt dat ook wel omdat er in mijn vriendinnengroep nog niemand zwanger is.. dit zal jij misschien ook wel herkennen op je 21ste? zitten we beetje in hetzelfde schuitje maar denk dat als ik zwanger zou mogen zijn dat er wel vriendinnen volgen hahaha.. wij hebben 5 jaar verkering en wonen nu 2,5 jaar samen! groetjes!
Good luck meis! Zo ik vond het enorm spannend! We hadden het besloten en ik was helemaal blij, nu nog steeds..we gaan er gewoon voor..dat gevoel alleen al is fantastisch, laat staan als ik straks eenmaal zwanger ben dan kan mijn geluk niet meer op. Bij ons in de vriendenkring hebben er al 2 kindjes, sindsdien is het wel wat meer gaan spelen bij ons en hebben we het er vaak over. Wel spannend indd.. van gaat het ons goed af en zijn we er wel helemaal klaar voor, maar ik denk dat de vrouw die spanning altijd heeft.. mijn vriend is er minder mee bezig en die heeft zo iets van het komt wel, maar is juist super blij als het eenmaal raak is !! Als ik ga testen doen we het dan ook samen, toen we een positieve ovulatietest hadden waren we ook echt superblij, een teken dat mijn lichaam iig werkt hihi!! Leuk om zo met je te praten!! Liefs
Ik ben zeer benieuwd wat je uitslag is melissa! wanneer ga of kan je testen? ik heb uitslag van het bloed binnen en het is allemaal goed gelukkig. Dus denk echt dat de kwaaltjes gewoon door stoppen met de pil komt en de griep wat half nederland heeft!
ik heb ook 5 dec Savonds mn eisprong gehad( weet ik zeker!) en ik testte afgelopen woensdag positief!!! maar is bij iedereen anders natuurlijk! ik heb een cycles van 29 dgn. ik had eerlijk gezegd minder klachten dan vorige maand. mn borsten deden alleen nog zeerder dan normaal na mn eisprong. en ze werden vanaf maandag echt zwaarder en voller met aders. mn tepels groter en donkerder. en ben nu sinds een dag of 2 misselijk. hop voor jou dat je alsnog posi test! kruidvat is heeeel gevoelig en heeft me nog nooit beduveld
wij zijn ook aan het proberen om terug zwanger te worden , maar van onze 2de kapoen mag ik eventjes m'n verhaaltje doen hier ??? dus ... ik ben nu 3 maanden bezig geweest met de nuvaring, daarvoor had ik een anderhalf jaar een hormonenspiraaltje. ben vorige week woensdag ongesteld geworden & vrijdag moest de nuvaring er weer in. maandag dan maar besloten om hem weg te laten ( héééél happy hihi ) nu heb ik van woensdag licht bloed/bruinverlies .. mijn vraag is nu , is mijn lichaam dan al hormonenvrij & wanneer kan ik mijn volgende eisprong verwachten ???
Ja precies had ik voornamelijk de eerste 2 weken..daarna geen last meer van gehad.. hier trouwens ook nergens meer last van behalve pijnlijke tepeks en witverlies... Ik ga trouwens maandag testen!!
Hoi Tresje, Ik weet niet wat mijn cyclus is...aangezien dit de 1e ronde na de pil is, dus ik ga uit van 6 dec en 14 dagen is dus a.s. dinsdag, dus test ik maandag Maar gefeliciteerd zeg! Wat n leuk nieuws.. ga er lekker van genieten meid!!!!