Op naar de volgende ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonaches, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ik moet het even van me afschrijven. Vandaag is mijn NOD en ik heb afgelopen 2 maanden een mooie cyclus gehad! Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet.

Ik heb een ZWtest gedaan, maar helaas was deze negatief :( Ik heb last van krampen en pijn in onderrug. Dus heb ook idee dat de ongi eraan gaat komen..

Ik heb afgelopen twee weken veel symptomen gehad en dus teleurstelling is extra groot!

Ik moest het even van me afschrijven..

status teleurgesteld..:(

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf POSITIEF hoor, zolang je nog niet ongi bent blijft er hoop. Wie weet test je gewoon wat later positief!

Sterkte met het wachten!:)

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Geen bloed geeft moed meid!
    Sterkte met wachten!

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

He meis. Je mag best even verdrietig zijn. Weet precies hoe je je voelt. Die teleurstellingen zijn echt niet leuk!
    Als je besluit voor een kindje te gaan wil je het zo gauw mogelijk. Al het wachten duurt zo lang. Je bent nog maar kort bezig dus houd moed!:)

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dankje wel voor jullie reacties!!

De teleurstelling is altijd erggroot als die test omo-wit is.

En ik kan me niet voorstellen dat als ik nu 5 dagen overtijd ben, dat die test dan ineens wel positief is. Is toch raar.:(

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Je bent nog niet zolang gestopt met de pil, dus je kan niet helemaal uitgaan van een bepaalde regelmaat, dus ook niet van overtijd. Tis rot kweet het.

7. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meis... maar misschien maak je langzaam HCG aan? Hoop het voor je !

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    idd.. pas gestopt met de pil.. kunt helemaal nergens van uit gaan.. niet van je preciese cyclus en de duur daarvan.. succes met wachten.. Wachten is shit, maar alles komt goed!
    Succes!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dikke knuf gooi t er maar ff leker uit...
    Hou er idd rekening mee omdat je pas net gestopt bent met de pil dat je cyclus nog ff gekke dingen kan doen.
    Ik duim voor je dat t wel vlug raak mag zijn!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Weet je zeker dat je eisprong al geweest is. Je zegt dat je kramp hebt en na het stoppen kan je cyclus gekke dingen doen, zoals ze hierboven al zeiden. Misschien voel je nu geen ongi, maar een eisprong. Ik zou nog even klussen. Ik heb op dezelfde manier als jij een hele cyclus "gemist", omdat ik zat te wachten op ongi en helemaal frusti werd van die omo-testen. Was gewoon mijn eisprong pas op de dag waarvan ik dacht dat het mijn nod was. Dus positief denken!

11. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Maar gewoon volhouden hoor, het komt vast goed!

Deel Deze Pagina