wat moet ik hier van denken?? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57893-albums8616-picture48967.html
Hey meiden ik heb ff meegelezen, ik xit beetje in zelfde schuithe, 25 jaar en eibd okt gestopt met de pil. Glijk paar dagen later ontstrekkinsbloeding gehad en 28 dgn daarna weer ongi. Volgens de berekening op zp heb ik rond de 13 e 14 e mn eisprong gehad. Sindsdien heb ik een zeurderige onderrug-pijn en soort spierpijn gevoel in de onderbuik met soms wat steekjes. Geen idee of dit wat betekent want 1 e ronde en tis allemaal nieuw nig. Spannend allemaal hier we houden elkaar op de. Hoogte. Ik kan pas na de 28e officueel testen"....
Gefeliciteerd!!!! super!! geniet ervan!!! nou ben benieuwd melissa wat eruit komt! ik heb eigenlijk nu nergens last van, alleen af en toe steken in de onderbuik. maarja moet dan ook nog 1,5 week voordat ik kan testen wel apart hoor, gisteren met vriendinnen wat wezen drinken. nu drink ik zoiezo niet altijd wat op vrijdagavond dus niemand staat er raar van te kijken dat ik gewoon fris neem. maar toch....
Ben er wel een beetje onzeker over.. maar ik ga gewoon meer testen. op hopelijk een positiever resultaat.
nou jongens.......IK BN ZWANGER!!!!!! heb 4 verschillende testen gedaan en allemaal positief jeeeeeeeeeejjjjj... Leanne ik had ook last v witte afscheiding!! xxx
Wow wat goed melissa, eerste ronde!! Khoop dat ik oom zveel geluk he over 1,5 week hihi.... Genuet ervan!
Ja ik besef ook echt dat ik geluk heb!! Maar fijn dat mijn gevoel klopte!! Heb je nog getest vandaag jo? ik ben zeer benieuwd, ga voor je duimen!! Leanne! hou moed,, het kan nog deze maand
Gefeliciteerd!! Ik ben super blij voor je tegelijkertijd voor mij wat hoop Ik heb eigenlijk nog geen last van zere borsten. Wel telkens steken en gerommel in de onderbuik. Witte afscheiding af en toe. En met vlagen misselijk. Maar dit kan ook de griep weer zijn die heerst. Al zou ik dan toch ook last moeten hebben van mijn stoelgang als het griep is. Maar ik kan je wel vertellen dat sinds dat ik met de pil gestopt ben en die etos zwanger worden pillen slik ik wel 2x per dag grote behoeftes heb. Haha. Meer mensen die dit hebben? Ben er op zich wel blij mee. Voorheen kon ik zo een dag overslaan met als gevolg opgezette buik etc! Nogmaals gefeliciteerd meid! Blijf je af en toe wel even posten hier?
Kan iemand me even in jip en janneke taal uitleggen hoe ik ook zo'n mooi plaatje onder mijn verhaal krijg? Met hoe lang over tijd of zwanger?
Dankjedankje, het dringt nog helemaal niet tot me door!! Maar konden alleen maar springen blij zijn gillen haha.. jeetje ga nu wel de tijd tegemoet! Nou inderdaad je hebt zeker een kans, ik hebdie zwnager worden pillen nooit gebruikt.. het enige wat ikzeker wist was wanneer mijn eisprong was en rondom die datum gewoon geklust etc! Nou...je ziet het resultaat ... Ik blijf hier zeker actief! ben namelijk benieuwd hoe het met jullie afloopt.. THUMBS UP!!
dat zijn voedingssublementen met foliumzuur... slik jij niet zulke tabletten dan? werd me aangeraden, was goed voor het kindje als je net zwanger bent en minder kans op open ruggetje etc! dus zou wel even naar de apotheek/da/etos gaan als ik jou was! kun je nu zeker wel gebruiken ik was even aan het uitvogelen, maar klopt het dat jij getest hebt een week nadat je eigenlijk ongesteld had moeten worden? ik heb 2e kerstdag mn NOD. stel dat het die week niet komt dan moet ik wachten tot die maandag daarop voor een positief resultaat? we gaan er maar gewoon van uit dat het nog even duurt maar je weet maar nooit zoals in jouw geval he