nog voor NOD...maar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamajj91, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    we gaan het zien!!
    Ik ga niet eerder testen dan aankomende zondag..... en ik ga alleen testen als ik geen ongi krampen heb...
    Mochten we dan wel een wondertje verwachten kunnen we het met kerst vertellen... :)
    laten we het hopen....

ik ben 23 jaar... sinds drie jaar relatie, waarvan nu anderhalve maand getrouwd.. hihi :)

2. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ melissa huh hoe kom jij op 35 dagen dag? Mn eerste dag ongesteld was 30-11 ... Dus dat klopt dan toxh niet wat je zegt? Heb daanaast ook 3 calculators gwbruikt op verschillende sites en heb een cyslus tot nu toe gehad van 28 dagen elke keer begint he op woensdag
    En de 28 zou ik weer ongesteld moeten worden..

3. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Oh nee je snaot hem volgens mij niet haha 29 okt was ik gestopt met de pil en paar dagen later die woensdag had ik mn ontrpstrekkingsbloeding / ongesteldheid haha
    Dus ik tel niet vanaf de 29 e oktober toen was ik gestipt met de pil maar nog niet gelijk ongi haha

Staat niet zo duidelijk in mn hadtekening maarja zolang ik t maar snap toch ;)

4. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hey meiden,

Mag ik gezellig meekletsen? Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje!

Mijn NOD is ook ongeveer 28 dec. Maar dan ga ik uit van een normale cyclus van 28 dagen. We zijn direct na het stoppen van de pil begonnen, dus weet nog niet hoe regelmatig mijn cyclus zal zijn.

Ik ben wel mijn temperatuur aan het bijhouden en volgens mijn kaartje zou ik vorige week maandag mijn ei moeten hebben gehad. Op 5 dpo ook een temperatuurdip gehad wat kan wijzen op een innesteling. Op en na die dag ook kast van steken, krampjes en misselijkheidvlagen.

Maar wie weet houdt mijn lichaam me wel heel erg voor de gek!

Ik vind het allemaal echt veel te spannend!

Wanneer ga jij testen Sweetheart? Op de 28e?

5. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    hey laura!

ja ik denk de 27e misschien al .... iig de 28e want ik heb tot nu toe cyclus van 28 dagen. maar hoop niet dat ik dan al ongi word... want mn ongi komt altijd woensdag, dus naj als ik woensdag de 28e het al ben dan is het echt een tegenvaller. maarja niks aan te doen dan. maar misschien houd ik het niet vol tot woensdag en test ik 3e kerstdag ;) !! jij ook?
    echt mega spannend he, lijkt me zo leuk om met oud en nieuw het goeie nieuws te kunnen vertellen!!

6. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    wie weet houd ons lichaam idd ons voor de gek laura.... haha we iztten echt in het zelfde schuitje! even oud ook :)
    dus we houden elkaar op de hoogte!

7. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Dat moeten we zeker doen!

Ik wilde eigenlijk wachten tot oudejaarsdag. Maar mezelf kennende gaat dat niet lukken, haha.

Toen ik vanochtend mijn temperatuur invulde versprong mijn eisprong plots naar 2 dagen later. Jammer, want dan is die temperatuurdip te vroeg voor een innestelingsdip.

8. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ik heb volgende week dinsdag mijn nod. Ben erg benieuwd! Wacht gewoon die dag af en ik denk dat als ik niet ongesteld word ik woensdagochtend ga testen. Hoe testen jullie? De laatste x dat ik een test deed plaste ik erover heen mac het controle streepje deed niet. Met als gevolg mislukte test. Weg 5 euro! Misschien teveel geplast?
    ergens vind ik het ook wel lastig wanneer ik zou moeten testen want dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil. Geen idee wanneer mijn ei sprong was! Hoe gaat dat temperaturen? Misschien idee voor volgende maand als het deze maand niet raak is ..

9. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hoi hoi meiden
    mag ik ook gezellig mee kletsen ik zit ong in het zelfde schuitje.
    ik heb 27 dec me nod.
    het rare is de eerste 3,4 maanden had ik elke keer vanaf me ei tot me ongi pijn in me buik en krampen etc elke maand dacht ik ja mischien ben ik nu wel zwanger, maar nu heb ik duidelijk me ei weer gevoeld en had ik vanaf dinsdag 13 dec tot zaterdag 17 dec echt pijn dus in die dagen is me ei geweest en nu nergens last van alleen sinds zondag exstreem verkouden.
    ben zo benieuwd.

10. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hey Meiden,

Hier 26 dec NOD. Vraag me eigenlijk af hoelang sperma kan blijven leven. We hebben 9, 10 en 11 dec geklust en toen werden we ziek...teveel geklust mischien haha...grappie maar di. 13 dec eisprong gehad, is de kans dan ook nog groot dat het raak is??? Wat denken jullie?? Jullie ook allemaal succes met wachten...pfff duurt zooo lang!!

11. leanne2

leanne2 Niet meer actief

volgensmij "leeft" het wel een paar dagen in je lichaam toch? ik heb alleen gelezen dat een zaadje met het vrouwelijk chromosoom de tocht langer overleeft.
    ik heb hetzelfde, als ik de cyclus aan zou houden wat ik met de pil had dan zou ik vorige week maandag/dinsdag een eisprong moeten hebben gehad. echter afgelopen weekend kreeg ik last van afscheiding etc.. misschien dat toen mn eisprong was? hebben vrijdagavond nog wel geklust maar de rest van het weekend neit meer.
    dus ben heel benieuwd volgende week! :D

12. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @Leanne: Over temperaturen: Ik heb naast mijn bed een thermometer liggen en die stop ik onder mijn tong zodra ik wakker wordt. Daarna vul ik de temperatuur in via Fertilityfriend.com (er zijn wel meerdere site/tooltjes, maar deze is wel de meest populaire).

Na je eisprong stijgt je temperatuur ongeveer 0,3 graden. FF geeft dus aan wanneer je hoogst waarschijnlijk je eisprong hebt gehad. Zodra je ongesteld wordt, zakt je temperatuur weer. Ben je zwanger, dan blijft hij meestal hoog.

Naast je temperatuur kan je ook andere symptomen registreren, zoals het soort afscheiding, kwaaltjes, opening baarmoedermond, testuitslagen, etc.

Ik vind het wel interessant om bij te houden :) In mijn handtekening staat mijn kaartje.

13. nooatje

nooatje Niet meer actief

@Leanne2 ja dan hebben we idd hetzelfde..ben benieuwd. Lees idd dat sperma soms 3 dagen of langer leeft...afwachten maar!!

14. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Ik had ook vermoedelijk 3 dagen ervoor gedaan...en zie resultaat:)

15. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ik wacht het rustig af, vandaag niet zoveel last van kwaaltjes Veel lassen, af en toe wat steekjes in mn buik. en vanaf gisteravond behoorlijk duizelig...
    vind het zoo spannend..!!!

16. leanne2

leanne2 Niet meer actief

He melissa! Je bent naar 5weken gestegen! Clearblue test gedaan?

17. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Jep!! 5 weken!!
    17 januari afspraak bij de verloskundige :)

18. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Netjes! Dus blijkbaar toch iets eerder zwanger geraakt :)
    hoe voel je je nu? Heb je soms ook dagen nergens last van?
    ik ben soms blij met kwaaltjes en baal ervan als ik niks voel. Stom he ;) maar het hoeft toch ook niet zo te zijn dat je er hele dagen wat van voelt? Of wel?

19. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Nee hoor! zo heb ik nog geen misselijkheid gehad als ik wakker werd...alleen net weer ff 5 min pijn in me baarmoeder..het rekken ervan..en verder op de dag niks! Alleen de moeheid etc..ongeconcentreerd..maar goed! Het kan goed zijn dat ik er nou weer geen last van heb..en k mag het van mezelf ook geen last noemen! Want als ik het heb ben k super blij;)

Het kan echt Leanne ik ben zo benieuwd naar je uitslag!!!!!!!!;)

20. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    hey iedereen!
    ik test gewoon haha ja smorgens dan... en dan proberen goed te mikken ;) maar is nie makkelijk vidn ik haha
    ben er nog niet zo goed in hoor hahahah

en ik kan niet tot de 31e wachten hoor! ik doe of 27e of 28e.... shitzooi zo eng vind ik het ik wil niet ongi worden !! haha

ik temp niet dus ik hjeb geen idee hoe dat werkt... wil dat pas doen als het na paar maanden nog niet is gelukt.....

iedereen heel veel succes keep in touch! haha

Deel Deze Pagina