nog voor NOD...maar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamajj91, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ melissa, je kan nu verhuizen naar andere topics haha.
    Wek goed om te weten dat je niet. Altijd slle kwaaltjes hoef te hebben, heb hetzelfde als ik geen kwalen heb op een dag denk ik hmm. Shit... Toch niet zwanger?? Dus nu de laatste zenuwslopende 7 dagen in...... Who knows?! Ik ga voor jullie duimen, en mezelf natuurlijk....!! :D

2. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hallo ben ik weer..

Pff wat een dag...
    Het was vandaag bij ons kliekjes dag.
    Ik had aardappelen, bloemkool en een gehaktbal..
    Mijn vriend had lasange.
    Ik vond de bloemkool al raar ruiken toen ik em uit de keolkast haalde... eenmaal warm gemaakt nog steeds vreemd ruiken. Werd er wat misselijk van.
    Ik neem een hap en het was echt vreselijk vies.. ik zei tegen mn vriend dat de bloemkool verkeerd was.. hij een hap nemen en zei dat bloemkool altijd zo smaakte..
    Ik ben altijd gek op bloemkool maar nu dus blijkbaar niet..
    Een hap lasange gehad, maar smaakte me ook niet erg lekker.
    gehaktbal opgegeten..

Ik kon de lucht van de lasange niet eens ruiken of ik hing alweer boven de wc. nu ben ik niet zo;n overgever.. maar nu nog steeds het misselijke gevoel..
    bah bah bah...

jullie ook last van?

3. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Nee dat niet! Klinkt alsof je zwanger bent maar ja wie zal het zeggen.... Binnenkort testen!?

4. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    jaa maar ja ik kan offficieel rond maandag pas testen... maar soms is mn cyclus ietsje langer.. dus kan ook best wo of donderdag zijn...
    ik vind het zooo moeilijk om te w8en..

5. leanne2

leanne2 Niet meer actief

nou krissiej das apart! zo was ik vandaag aan het koken, en ik maakte de vis die ik altijd zo lekker vindt! vervolgens zitten we aan tafel en na een paar happen dacht ik: bleehh wat vies! heb die vis niet eens opgegeten! helft laten staan!! toen dacht ik, zou het komen van de pepernootjes wat ik daarvoor gegeten had, dat ik vol zat? dus daar twijfel ik aan. vond het eten gewoon niet lekker terwijl mn vriend alles opgegeten heeft! hoefde gelukkig niet over te geven ;)

6. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    was je niet misselijk???

ik had echt het idee dat ik zou overgeven.. en mn vriend was nog lasange aan het eten. ik ben met de hond gaan wandelen, kon de geur niet verdragen.. terwijl ik gek ben op lasange.

7. leanne2

leanne2 Niet meer actief

nee niet misselijk! wel nu een echt hele nare smaak ik mijn mond.. kan niet uitleggen wat voor een smaak! alsof ik een lepel opeet ofzo.. vaag.
    wil niet overal wat achterzoeken maar je doet het onbewust toch wel he!

8. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Ja precies onbewust zoek je overal alles achter.... Wordt een spannende week voor ons next week!

9. mamavanYannick

20 dec 2011
    53
    0
    0
    29-35-30-28-32-32-30-30-mk-31-31-32-30- (27????)
    NULL
    ik lustte bij mijn eerste zwangerschap opeens geen wortels meer, en was ik gek op sperzibonen. t was altijd andersom, na mijn zwangerschap lustte ik het beide.
    ik zit ook te wachten tot ik mag testen, op zn vroegst vrijdag, ben wel steeds misselijk met vlagen, zonder spugen gelukkig, maar kwa eten ust ik nog alles, welliswaar heb ik heel weinig eetlust maar goed.
    Hoop dat ik niet dat als ik zwanger ben zoals de eerst zwangerschap tot 17 wkn beroerd en misselijk blijf, was onwijs afgevallen toen, in totaal 5kg met 41 wkn bijgekomen en mijn zoontje was 2600 gr bij zijn geboorte. suc6 allemaal

10. leanne2

leanne2 Niet meer actief

ik heb nog steeds een erg rare smaak in mijn mond. echt heel apart... daarom smaakt het eten me denk ik niet!
    meer mensen last van?
    voor de rest geen rare kwaaltjes eigenlijk ;)

11. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier helemaal geen kwaaltjes. Wel soms beetje last van buik vanbinnen zeg maar. Maar onze eerste is met keizersnede geboren en is nu bijna 11 maanden. Voel het eigenlijk wel vaker!! Nog tot maandag wachten......spannend!! Heb eigenlijk niet echt een zwanger gevoel zeg maar...Bij de eerste wast direct raak, daarom denk ik nu, kan vast niet weer de eerste keer raak zijn..!

12. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Rare smaak heb ik niet... Pfff duurt nog zo lang voor ik kan testen.. Gelukkig feestdagen ertussen dsn ben ik beetje afgeleid!

13. leanne2

leanne2 Niet meer actief

ja dat is waar.. ergens ook wel weer beetje dubbel ;) mag met de feestdagen graag even een wijntje ofzo drinken.. maar stel dat ik nu al wist dat ik niet zwanger zou zijn dan kon ik gewoon ook een wijntje meedrinken... nu weet ik het helaas nog niet en durf het dan toch niet aan ;) morgen ben ik 4 dagen voor mijn nod.. (al word ik ook weleens op maandag ongesteld, dan zou het 3 dagen zijn) maar denk nog te vroeg om te testen of niet?

14. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Ik heb ook 3 dagen voor NOD getest Leanne!!!

15. leanne2

leanne2 Niet meer actief

nou kijk wel even wat ik ga doen..
    hoe is het met jou melissa? nog last van kwaaltjes of voel je je super?
    ben zooo benieuwd hoe het is om zwanger te zijn ;) maar vindt het tegelijkertijd wel weer best spannend. wat als je 9 maand beroerd bent? nou we zullen wel zien.. als je kinderen wilt moet je dit eenmaal doorstaan :p

16. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Hoi Leanne..!

Het gaat super, weinig kwaaltjes alleen af en toe heel erg pijn omstreeks me schaambot! blijkt erg normaal te zijn haha..maar allemaal nog heel onwerkelijk hoor!! Precies als je wat voelt wordt je alleen maar blij hoor:0

Ik hoop dat je nog 5 dagen kunt volhouden.. :) XX

17. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Hey Leanne, melissa

pfff ik drink haast niet dus heb daar geen last van haha. tvalt bij mij niet op als ik niet drink! maar lust wel graag filet americain en carpaccio.... ben daar ook wel voorzichtig mee !

ja idd melissa had ook eerder getest dus wie weet?? ik ga vanavond die 2 x 5 bij kv kopen dan heb ik alvast wat in huis. heb er nog 2 liggen.
    ik houd het niet vol tot woensdag denk ik... ga dinsdag denk ik testen.
    maar oh ben zo bang dat ik het niet ben eigenlijk,..

het lijkt me zo geweldig gevoel haha ook al ben je heel misselijk en ziek het is voor een goed doel!!

dus duimen voor elkaar !!

18. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Mijn vriend en ik drinken ook zelden, maar hebben nu we zijn 'begonnen' het drinken helemaal afgezworen. Voor hem is het nu beter voor zijn zaadjes haha. :D Gelukkig valt het dus ook voor ons niet op als we liever een ijsthee nemen i.p.v. een biertje of wijntje.

Maar aan de andere kant ga ik niet echt op het eten letten hoor met kerst. Mocht ik al zwanger zijn, dan schijnt het dat je de eerste weken toch nog geen bloedband hebt met het vruchtje.

Ik denk dat ik 2e kerstdag mijn eerste test ga doen... of misschien ook dinsdag... Ik heb in ieder geval kv2v5 al klaar liggen ;)

Spannend!

19. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    ja onwijs spannend!!!

mijn man drinkt nog wel maar niet heel veel. en ik helemaal niet.
    maar met eten let ik weer wel op...weet nie waarom.... zon gevoel dat ik dan heb! haha....

ben benieuwd naar de posts begin volgende week! of we wat POSITIEFS horen van elkaar :D ;)

20. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ik drink normaal gesproken ook weinig maar wel en beetje met stappen. En wat is het geval. Morgenavond gaan we stappen met de meiden. Dit is al heel lang afgesproken en normaal drink ik dan dus altijd! Bobben is geen optie want vervoer was al geregeld. Misschien ga ik morgen een vroege test doen. Istie negatief, want kan best zijn dat ik nu in mijn eerste ronde veel later de eisprong had, wat bij melissa ook het geval was. Dan drink ik gewoon even een glaasje wijn ;) had ergens gelezen dat het inderdaad de eerste weken voor de baby geen kwaad kan. Pas na 4weken wel.dit kan dan toch? Heb al wel de smoes verzonnen dat ik waarschijnlijk weinig drink want wil volgende dag fit zijn ;)

Deel Deze Pagina