Hallo dames, wat spannend allemaal!! Ik zal duimen Als ik uitga van mijn cyclus moet ik dit kerstweekend (niet) ongi worden. Mijn cyclus is niet altijd evenlang dan 35 dagen dan 33 dan 31 dagen. Ik heb gewoon het gemiddelde uitgerekend en op een kalender op internet ingevoerd. Op de "klusdatums" geklust. Heb al de gehele cyclus ongi krampjes en steekjes in mijn lies. De 11e van deze maand verloor ik ook slijm (sorry) terwijl ik dat normaal nooit heb. Las ergens dat dat betekende dat je dan vruchtbaar bent. Daarna natuurlijk geklust. Ook heb ik bloedgeprikt omdat ik zo dizzy was, de ha vertelde dat mijn ijzer ietsjepietsje aan de lage kant was en of ik dan echt niet zwanger was. Alhoewel ik er niet teveel mee bezig wil zijn bracht die vraag van de dokter me weer aan het denken. Heb getest en het was negatief. Alleen heb wel nog steeds die ongikrampen en duizeligheid, we zullen zien. We zijn erg zenuwachtig..
Snap t leanne, nu ff genieten van de kerstdagen en daarna weer een testje wagen? Ik heb sinds gisteravond druppels dun bloed. Geen idee of dit nu een innesteling kan zijn?! Ben wel benieuwd. Ik zou pas ongi moeten worden rond de 28e. Heb tot nu toe een cyclus van 28 dgn dus als dit een ongi is dan lijkt het me erg vroeg daarvoor....? Jeez wat spannend... Nog even geduld. Misschien test ik maandag alvast 1.... 2 dgn voor nod is dat.. Fijne dagen iedereen we houden elkaar op de hoogte!
Ik ga toch proberen te wachten tot de 28e. Al denk ik dat het niet nodig is. Mijn temperatuur is vandaag flink gezakt. Grote kans dus dat mijn ongi eraan komt
jaa het is allemaal flink sannend. ik moet nog 2 daagjes wachten... Dacht eerst miss morgenochtend testen. maar durf eigenlijk niet zo goed.. dus ik wacht denk ik tot maandag af..... zou dan wel ongi krampen moeten krijgen.. maar ja heb ik ook al anderhalve week last van dus zegt ook weinig.. Gewoon zo irritant dat je zo in die onzekerheid leeft... maar dat hebben we natuurlijk allemaal... ik heb gisteren en vandaag weinig klachten behalve veel last vd rug en erg duizelig en veel moe... Dus miss dan toch maar ongesteld worden.. geen last meer van steekjes enz... Grrrrr... en jullie? liefs
Hallo Krissie, Hier ook onzekerheid en ook vage klachten wat ook bij een menstruatie kan horen. Ik heb mijn gehele cyclus al ongi pijntjes. Het is allemaal zo verwarrend, net of je lichaam je voor de gek houdt. Ik wacht "rustig" af. Morgen is mijn NOD als ik uitga van mijn laatste 2 cyclus lengtes.. Ik zal duimen voor jou voor een positieve test ! Liefs Beautevil..
hoi beautevil Ja wat kan je lichaam je voor de gek houden he.. ik heb nou ook niet veel last meer dus ik weet t niet meer ik heb rond morgen mn nod. kan ook dinsdag zijn.. pfff.. en jou nod is vandaag?? heb je al testje gedaan?? Duim ook voor jou een positieve test!! liefs krissie
Wat een raar iets he! Ook ik wacht nu rustig af. Jammer dat die testen zo duur zijn maar ja geduld hebben he! Ik heb deze maand last van maagzuur gehad, pijn in ondebuik, afscheiding, moe heid misselijkheid, zere onder rug en rare smaak in de mond. Mocht volgende week mijn ongesteldheid komen dan weet ik ook dat je lichaam je echt voor de gek kan houden!
Hee Krissie, heb gister eens even mijn kalender erbij gepakt. En het gemiddelde eens uitgerekend van mijn cyclus aangezien het verschilt. Heb de banner ingevuld en officieel zou ik over een paar dagen kunnen testen. Ik probeer me er niet zoveel mee bezig te houden maar onbewust doe je dat toch. Vooral omdat de huisarts vroeg of ik echt niet zwanger was ivm een klein beetje ijzertekort. En manlief is vandaag jarig dus zou hem een mooi kadootje willen geven, onbewust speelt dat ook nog mee hehehe. @ Leanne : Je lichaam kan je idd enorm voor de gek houden, elke maand voel ik wel wat. Maar constant ongipijnen door de gehele cyclus heen en dat slijmverlies wat ik normaal nooit heb gezien en die duizeligheid en bloedsmaak erbij.. We zullen zien meis, i keep my fingers crossed! Liefs Beautevil...
Ben al hele dag wee-ig en klein beetje misselijk. Alsik gewoon ongi wrd hou dme lichaam me goed voor de gek. Maar in sommige gevallen zijn vrouwen toch zelfs tijdens hun zwangerachap gewoon ongeseld?!
Ik heb gister gegourmet en daarna was ik ff misselijk en ook weeig en vandaag de kliekjes opgegourmet en nu weer. Oooh ik weet wat je bedoeld meis! En ja je kan zelfs ongesteld worden als je zwanger bent. Een collega van mij was zelfs al 4 maanden heen en heeft gerookt als een ketter en flink zitten tanken op het dorpsfeest. Ze baalde als een stekker maar ook zij werdt gewoon ongesteld. Pas toen ze wist dat ze zwanger was begon haar buik te groeien. Echt raar zo'n vrouwenlichaam haha ! Hard duimen meis, ik duim met je mee. Ook al zou het nu niet raak zijn dan komt het volgend jaar wel...Enjoy youre christmass !! Liefs Beautevil
Nou mensen ik ben benieuwd! Wordt de ene x op maandag ongie en de andere x op dinsdag met de pil. Nu eerste maand zonder de pil. Wanneer gaat het komen? Of gaat het niet komen omdat ik zwanger ben? morgen maar gewoon wat spul meenemen voor het geval ik wel ongie wordt! Met de pil had ik alleen soms beetje kramp in de buik waardoor ik kon voelen dat ik ong zou worden. Maar ook niet altijd.dus dat wordt wel lastig altijd maar tampons mee nemen nu dus!
Spannend he Leanne ?? Voel jij ook vanalles nu ? Ik werd net behoorlijk misselijk, misschien komt van het gourmetten ? Of misschien gewoon zwanger ! Morgenochtend testen samen met manlief...
Nou meiden slect nieuws voor mij... Ongi heeft doorgezet. Mega rugpijn ook... Wel nog test gedaan maar negatief. Goeie nieuws iig is dat ik nu weer nieuwe ronde ga beginnen. Begin jan weer flink klussen . Snap er niks van voelde me heel anders maar ja... Mn lichaam hield me voor de gek! Succes iedreen!
Dat had ik precies zo meis, volgende maand flink klussen en hopen dat het snel raak is voor jullie ! ! Maar dames ... vanmorgen heb ik een test gedaan en ik ben zwanger !! Vorige week was ie dus echt negatief! Heb mn man het mooiste verjaardagscadeau ooit gegeven vanmorgen. Hij dacht dat er inbrekers waren geweest toen ik hem om 08:00 uit bed haalde haha ! Ik ben nog een beetje in de war en moet aan het goede nieuws wennen haha !! Liefs beautevil
Balen Sweetheart! Ik hoopte het echt voor je. En jij gefeliciteerd Beautevil! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden, en ik wordt niet bepaald wijzer van mijn temperatuur. Ik dacht eergisteren echt dat ik ongi zou worden, want toen had ik een flinke temperatuurdip, maar gisteren was hij weer gestegen. Ik voel wel nog steeds buikkrampjes à la ongi, maar tot nu toe geen bloed. Ik dek dat ik er toch morgen of overmorgen maar een restje tegenaan gooi, want vind die onzekerheid zo irri . Ik zit te twijfelen of ik het samen met m'n vriend doe of alleen. Vanaf morgen moet hij weer gewoon werken, dus kan ik het makkelijk doen als hij al weg is.
Gefeli beautevik! Hoeveekste rpnde was het voor jullie? Ik hoop volgende maand ook goed nieuws te hebben! Succes laura ben benieuwd.....!
jammer sweartheart.. en gefeliciteerd beutivul!! Ik zit een beetje raar.. heb nog geen ongi krampen... vandaag test gedaan maar was negatief... Dus ja vandaag mijn nod dag.. maar ja kan ook di of wo zijn.. Ga er vanuit dat het deze ronde niet raak is. Wilde vanaf volg. maand maar met ovulatietesten beginnen?? Hoe werkt dit en waar bestellen jullie dit??
Jammer sweetheart! Maar zo zie ik het ook als het bij oh de eerste ronde niet lukt! Je bent in ieder geval ongestel! Heb een kennis die gewoon niet meer ongge werd en nu aan de spuiten zit om het op te wekken! Ook geen pretje! Gefeliciteerd beau! Top man! Geniet ervan! ik laat mij testen even liggen tot woensdag. Mocht ik dan nog niet ongie zijn. Ben dan ook vrij dus dat is dan leuker
Thanks allemaal !! Ik heb eigenlijk vanaf november gekeken wanneer ik het beste kon klussen. Mijn cyclus is niet echt zo heel regelmatig. Heb het gemiddelde uitgerekend en dat ingevoerd in een calculator op deze site. Dit was de 2e ronde en ben blij dat het raak is! Ik ga morgen even zo'n clear blue test halen die de weken aangeeft ! Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Ik gok zelf op ongeveer 3 a 4 weken. Lieve meiden succes en komt het nu niet dan komt het in 2012! Het jaar van het nieuwe leven zal ik maar zeggen ! Liefs Beautevil