Nofmaals gefeli! Succes voor de rest hou ons op dehoogte. Ik ben blij nu te weten waar ik aan toe ben en hopelijk dit keer raak!
En nadat ik dat had geschreven ging ik naar de wc en trof iets donkerbruins aan in mijn ondergoed. Zal mijn ongesteldheid dan op gang komen? We zullen zien. Wel een raar iets kijken wat er in je ondergoed zit kan ook niet echt omschrijven van het was! Met afvegen niks. Naja we zullen morgen zien als ik wakker wordt!
hier vanmorgen negatief getest.. maar nog geen ongesteldheid te bekennen.. ook geen krampen.. we wachten af...
Hier ook een negatief resultaat. Kon het niet laten. Maar op dat hele kleine beetje bruine na van gisteravond nog geen ongesteldheid.
Succes meiden die nog afwachten. Hier naar de volgende ronde. Helaas heeft de ongesteldheid doorgezet.
Ik had vanochtend helaas ook een negatieve test. Maar goed, mijn NOD is pas morgen, en zelfs dat weet ik niet zeker. Ik wacht het dus nu maar weer een paar daagjes af.
ik heb echt ineens sinds een paar uur zere borsten! dacht het vannacht ook al te voelen maar dacht dat het schijn was omdat je van alles "wilt" voelen... maar hier kan ik niet omheen! sjongejonge! zo maar eens even in bad. misschien dat het helpt.. @melissa hoe is het nu met jou? familie verteld inmiddels??!?!?! ben erg benieuwd! ben nog steeds niet ongesteld, kan zijn dat het door deze zwakjes eraan komt maar we zullen zien!
hier vanochtend weer een negatieve test. toch nog niet ongesteld en die pijnlijke borsten!!! pfff.. vraag me nu toch meer af of dat van dinsdag innestelingsbloed is geweest. was echt een heeeeel klein beetje en zeer donkerbruin! pfff afwachten dan maar
Nou spannend hoor jeez.... Haha Ik dacht ook eht van ik ben zwqnger had het heel koud o warm en allemaal pijntjes en kwaaltjes... Nu op naar volgende ronde. Maar ben benieuwd hoe het voor jullie uitpakt nog!
Ja dat is het lastige he! vanmiddag zakte de pijn weg maar nu begint het weer. Gekke is dat ik niet de tepels voel maar de borsten zelf. Erg pijnlijk! Ben trouwens wel benieuwd dat als ik ongesteld zou worden hoe lang dit dan duurt! en sweet heart ga jij nu je ovulatie testendeze maand? Denk dat ik dat dan wel wil doen! Nog even uitzoeken hoe. Eerst dit maar afwachten!
Hoi meiden, Hier hebben de rode duivels zich ook gemeld. Op naar ronde 2! Ik ga deze ronde wel aan de slag met ovulatietesten. Sommige mensen vinden dat je dat beter kan uitstellen en eerst gewoon moet genieten, maar ik ben bang dat we dan ons ei gaan missen. Normaal gesproken 'oefenklusten' wij maar een keer in de week dus dat 'moeten' moet toch wel.
he lieve meiden,. onze kerst was prachtig iedereen was zo blij met het mooie nieuws!! Zijn dan ook genoeg v erwend en de eerste babypakjes hangen al in huis. superrrrr.. Ik voel verder niet zo veel van de zwangerschap! Af en toe wat last van me schaambeen... Dus het is allemaal zo onzekere periode..eerst onzeker of je wel zwanger wordt en dan onzekerr of het allemaal wel goed blijft gaan, gek is dat! Maar blijf gewoon lekker positief..ga de 17e voor het eerst naar de verloskundige en ergens in die weken daarna de 1e echo..afwachten dus! Leanne.. ik had toen dinsdag ook wat donkerverlies bij het wakker worden en vrijdags een positieve test..die donderdag wastie nog negatief.. Dus het kan zijn dat als je dat hebt gehad 3 dagen erna positief test Ik ben benieuwd! Liefs XX
Hoi iedereen! ja ik heb ovulatietesten besteld. wil ze alleeen vanaf volgende week gebruiken dit is dan ook de week waarin ik als het goed is het meest vruchtbaar ben en mn eisprond heb (rond 7-8 jan). Ik wilde het ook eerst nog niet doen maar ach waarom ook niet. ik voelde vorige keer wel goed aan dat ik vruchtbaarder was vanwege het slijm etc. en merk ook dat ik dan veel meer zin heb als jullie begrijpen wat ik bedoel. ook had ik de 2 dagen na mn eisprong last van zeurderige rugklachten... khoop dat het deze maand weer zo duidelijk is en dat het dit keer raak is maarja het kan nou eenmaal lang duren.... ik ben trouwens maar 2 dagen echt ongi geweest.... en ben nu ook ontzettend moe... misschien nog een testje wagen? ook al heb ik het ook erg druk op mn werk nu. super leuk om te horen melissa!! lijkt me idd een fantastische kerst haha. ik hoop ook snel een posi test te krijgen.
Hi meiden. Fijn dat het goed gaat!! En snap dat het onzeker gevoel geeft maar ook wel weer heerlijk dat je geen of weinig kwaaltjes hebt ik ben nog niet ongie. Gisteravond wel beroerd naar bed gegaan maar er heerst ook buikgriep in onze familie. En als je zwanger bent heb je toch meestal sochtends misselijkheid? Vanochtend ging het beter. En zojuist beginnen mijn borsten weer. Vandaag niet getest. Morgen sla ik over ivm lange dag werk. Zaterdag anders maar weer als ik dan nog niet ongie ben! x
Leanne, ik ben helemaal sochtends niet misselijk hoor het kan de hele dag zyn!! Ik ben benieuwd wat eruit komt. xxx
dat is toch geen ecxuus ? want het kindje heeft nog geen bloed verbond maar zit wel in jouw baarmoeder ik zou het dus gewoon niet doen .... mischien even vervelend en onmogelijk maar toch proberen om te kijken over er geen andere oplossingen zijn