Mijn zoontje is bijna drie maanden en ik merk dat hij steeds langer doet over een flesje. Zelfs zo dat ik het idee heb dat hij moe is als hij gedronken heeft. Hij kakt dan helemaal in. Is dit het moment om over de stappen naar een grotere speen? Hij geeft af en toe wel flinke mondjes terug, dus ik vind het ook een beetje eng om een grotere speen te gebruiken. Wat denken jullie? Is ie er aan toe?
gewoon proberen ooit zal hij er toch naartoe moeten dus ik zou er alvast een halen. als het te vroeg is merk je dat vanzelf. onze dochter ook 3 mnd heeft ook nr 2 van dktr brown
Eva ging toen ze 2 a 2,5 maand was over op een fase 2 speen en daar zit ze nog steeds op. Ook omdat ze comfort voeding erbij kreeg en omdat idd fase 1 veels te lang duurde. Nu zit ik te dubben om haar over te zetten op fase 3, maar ze doet het er nog goed op. Gewoon proberen
Pfff, nou dat gaat wel heeel erg snel. Heb af en toe de speen tussendoor gegeven, anders zou fles binnen 10 minuten leeg zijn. Hij boert nu ook melk op tussendoor. Mmm, toch nog maa even naar nummertje 1 terug...
zoonlief hier van 10 weken zit op de nr 2 speen van dr brown. De nummer 1 duurde echt veelste lang en hier doet hij het nu prima op. Werkt het niet, gewoon terug naar nr 1 en later nog eens proberen. je hebt hem iig al in huis dan.
hier nu pas net.Speen 1 duurde echter veel en veel te lang.ter overbrugging de difrax s speen gebruikt.Die gaat sneller dan de fase 1 van dr brown maar niet zo snel als de fase 2 van dr brown.En past ook goed op de fles.
Goeie tip! Vandaag duurde hetbweer een half uur! Zonde van de wakkere tijd . Ik heb nog difrax in huis, even uitproberen!