Ik heb nog wat spulletjes gevonden die ik gratis weggeef. Het gaat om de boeken Meisje met negen pruiken van Sophie van der stap (aangrijpend boek) Laat maar waaien van Daphne Deckers (erg leuk boek met columns) Boek veilig zwanger (heb ik echt wat aan gehad) Ik heb nog een Bambino konijn dat is een muziekdoosje Een dvd van de wereld draait door hoogtepunten 2005-2007 Een pop die geluidjes maakt als je op haar buik,hand,voet drukt Twister reisspel een hondje die loopt en geluid maakt (blaft) ik heb ook nog de babytv en de wagenspanner uit het andere topic
Ohhhh, de kralenbaan....die zou ik graag willen! Woon je in de buurt of kun je het opsturen (natuurlijk tegen betaling!)
Hoi Ellen, Wat lief dat je gratis spulletjes weggeeft. Ik vond zelf twister altijd een erg leuk spel en het lijkt mij leuk om met de meiden te doen, heb je het nog over? Zou je het eventueel ook willen en kunnen versturen (ik betaal de verzendkosten uiteraard). Ik hoor het wel. Groetjes Annika
@sappie heb ik nog ik woon in Meppel. pb maar even of je hem op wil halen of dat ik hem moet verzenden @senna ik pb je morgen even over de verzendkosten. Uit mijn hoofd is dat 2,30
En nog 4 nieuwe flessen gevonden 2 Avent flessen (een 125 ml en een 330 ml) Een Nijntje Prenetal fles van 125 ml Een Kruidvat fles van 250 ml
Hoi Ellen, Sorry late reactie, zou je misschien je rekeningnummer willen PB-en dan zal ik het geld naar je rekening overmaken. Ik hoor het van je. Groetjes Annika