Lieve meiden, Wie is er serieus geholpen met een flink pakket jongenskleding? Alles is vanaf maat 110 t/m 122, zomer en winter. Allemaal H&M, WE, Hema en enkele andere. Alles kan nog prima een ronde mee. Ik kan het ook naar een tweedehands winkel brengen hier en krijg dan een percentage maar help liever iemand die het echt nodig heeft. Dus niet iemand die vervolgens in een Audi voor komt rijden! (bij wijze van..) Reageren mag uiteraard ook via pb Noord holland (plaats via pb)
Dank je wel, nu maar hopen dat ik ook echt iemand blij kan maken! Heb het al een keer eerder gedaan en toen stond alles een week later op mp.
Hmm ik zou wel iemand weten maar haar zoontje heeft al een paar maten groter helaas. Ik hoop dat je er iemand blij mee kunt maken want ik vind het erg lief van je!
Jammer, een paar maten groter zit mijn zoontje zelf nog in. Ik hoop ook echt iemand blij te kunnen maken.
Mijn pleegbroertje kan wel wat meer kleding gebruiken hij kwam zonder kleding en spullen hier. Heeft nou wel wat nieuwe kleding maar kan makkelijk wat meer gebruiken.
Maart08, sorry er was iemand 5 min eerder met reageren via pb. Hoop dat misschien iemand anders je pleegbroertje blij kan maken! De kleding is volgens mij heel goed terecht gekomen nu! Zij blij, ik een goed gevoel!