1 maand gestopt met bv maar nog melk...en aangekomen

Discussion in 'Borstvoeding' started by snoebeltje, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hoi meiden,
    Ik ben nu een maand gestopt met bv maar als ik in mijn borst knijp om te kijken of er nog melk komt (doe ik niet vaak hoor!:D) dan is dat zo, t spuit er niet uit maar wel een druppel.
    Hoe lang is dat bij jullie geweest, wanneer stopt je melkproductie?

Ik ben ook 3 kg aangekomen sinds het stoppen met bv en ik krijg het er niet af. Ik eet normaal en snoep niet veel.
    Hebben jullie dat ook gehad?

Bedankt

2. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben nu 4,5 mnd gestopt...en als ik soms bijv een kriebel in mn tepel heb en erover heen wrijf komt er nog steeds een druppel uit!

ik ben niet aangekomen, eigenlijk helemaal niets veranderd qua gewicht

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    o dus dat is normaal....

Ja dat aankomen: er zat ook een vakantie tussen met elke dag een drankje... :-/
    dus daar zal het ook aan liggen, maar ik vind het wel frappant dat het na het stoppen met de bv is en dat het er zo moeilijk af gaat (ik val meestal ook snel weer af als ik mijn voedingspatroon na een vakantie weer normaliseer...maar misschien is dat ook anders als je een kindje gekregen hebt...?)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je metabolisme verandert toch wel nadat je een kind gekregen hebt, vandaar dat je zoveel 'moekes' ziet, dat is echt niet alleen maar luiigheid hoor! En je merkt als je geen bv meer geeft dat er natuurlijk meer calorieen naar je eigen groei gaan, omdat die niet meer naar je kind gaan.

Lekken is normaal, dat kan echt wel een paar maanden tot een jaar doorgaan.

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    Hier 21 december gestopt en nog steeds melk! Handig toch, lekker makkelijk als neusdruppels etc. Ik ben er altijd nog blij mee :D

Hier ook wel iets aangekomen na het stoppen, maar kon het hebben. Heb dat geweten aan het feit dat ik van mijn koemelkvrije dieet af kon, maar wat Dirksmama zegt is waar, je verandert gewoon als je een kind hebt gekregen.

Share This Page