Hi, Misschien dat mensen die ook zwanger zijn geweest/zwanger zijn met overgewicht (BMI 30+) wat ervaringen willen delen ? Ik heb zelf overgewicht en ben op dit moment zwanger, helaas is er nog niets te zien en ik merk het ook nog niet in mijn kleding. Nu ben ik heel benieuwd vanaf wanneer het bij jullie zichtbaar was, dus dat je buik ging groeien. En hoe zag jullie buik er in tijdens de hele zwangerschap uit, misschien dat iemand wat foto's wil delen?
Ik heb een bmi van 26, zit 'fluff' op mn buik en daardoor merkte ik pas met 18 a 19 weken echt wat. Nu zie je t heel goed maar als ik zit lijkt t nog wel eens alsof ik zwaarder ben ipv zwanger. Ik vond dat ook heel jammer, maar ach je bent zwanger woohoo! Haha (Heb mn hoofd ff zo gedaan, want mijn god ik zie er moe en gaar uit wahaha) De foto is van gister en dus 21+5 De andere foto met groene achtergrond is van 19 weken, was die dag opgezet dus dacht muwaaaha perfect foto moment
Hier was een foto topic voor alleen niet zo actief geloof ik http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/100-dames-buikfototjes-nieuw.650731/
Mooi @YasmijnN, die foto van gisteren vind ik wel echt een zwangerbuik @Sela~ top, dankjewel! Inactief maakt niet uit.
Haha yay, heeft ff geduurd. Ik weet niet hoe je gewichtsverdeling is maar als ook aardig wat op je buik hebt is het denk ik nog even geduld hebben. Als het dan straks zover is dan is het geweldig om te zien natuurlijk en voor je t weet is t zover! Tijd gaat zo snel (voor mij nu iig)
Ik heb ook bmi boven de 30 en zwanger van de 3e. Bij de eerste 2 ging het nog wel maar nu... blegh.. Van boven naar beneden is het aan de bovenkant mooi rond en strak maar onder mijn navel echt gewoon hangbuik, heel lelijk. Dus ik draag veel shirts/jurkjes die mooi wijd uit lopen en dan valt het niet zo op.
Hier ook iemand met overgewicht. Ik had een BMI van 30.5 dus ook net. Ik heb er eigenlijk niet veel last van gehad en ik ben tot nu toe nog maar 7 kilo aangekomen. Ik heb wel zwangerschapsdiabetes ontwikkeld maar er zit ook diabetes in mijn familie, dus het overgewicht hoeft niet de reden te zijn. Bij mij kon je wel redelijk snel een buik zien en ik had met 12 weken al een positiebroek aan. Je kon zien dat mijn buik wat ronder werd in plaats van de bekende rolletjes En mijn gewicht zakt altijd gelijk naar mijn buik en heupen. Ik zal ook even een paar foto's toevoegen. Op de eerste ben ik 15 weken, de tweede foto is bij 20 weken en de laatste bij 35 weken. @YasmijnN zier er al goed uit! Echt een zwangerbuikje. Leuk hoor! Ik kan niet wachten tot die weer weg zal zijn. Ik wil weer mijn eigen sokken aan kunnen trekken
Dank je wel! Jaa gelukkig wel! Ik begin nu echt ongeduldig te worden. Wil haar zo graag zien nu! Haha geniet er maar van! Ik mis die kleine, normale dingen
Ik droeg mijn kindje hoog, dus er was een tijdje niks te zien. Vanaf 20 weken kreeg ik een klein buikje en rond 27 weken ging het als een speer... Met 36 weken had ik echt een behoorlijke toeter.
Hoihoi, hier ook overgewicht. Tot 27 weken leek het alsof ik gewoon dikker was geworden in plaats van zwanger, maar ik was dan ook 30 kg afgevallen, en dat leek eerst weer opgevuld te worden. sinds kort lijkt het meer op een zwangere buik te lijken.
Hier ook een hoge BMI scoorder 31. Bij moet alleen nog groeien dus zal helaas lang duren voordat het mooi zichtbaar is
En dat heb je nu met 33 weken zelfs nog? Ik heb nu ook echt een hangbuik, hoop dat het een mooie ronde buik gaat worden.
Ah, ik ben 10 kilo afgevallen en heb nu inderdaad het idee dat ik aan kom, maar niet dat ik zwanger ben. Nu heb je inderdaad een mooie zwangere buik!
Bij de 2e werd hij wel nog mooi rond maar nu dus idd nog steeds niet. Nu moet ik wel zeggen dat het kindje ook erg hoog ligt en nog niet is ingedaald hoor.
Nu heb ik een aardig hoge bmi, in de rode zone, maar het vet zit hem vooral in mijn benen + armen en niet op mijn buik daarom vond ik dat je het al best snel kon zien bij mij. Dacht rond de 20 weken al wel een beetje. Mijn buik is heel rond maar aan de onderkant wel een kwabbetje van mijn eigen vet, gelukkig zie je dat niet met kleren aan. Ben je bang dat je een lelijke buik gaat krijgen? Was ik wel maar uiteindelijk valt alles mee.
Volgens mij zag je het bij mij pas rond 28 of 30 weken. En mijn buik was niet mooi rond. Als ik mijn armen er onder hield wel maar zonder dat had ik echt een hangbuik onder mijn navel. Wel kreeg ik tijdens foto's maken de vraag van een voorbijganger ' zijn het er geen twee?' Ik was toen al wel 38 weken. Dat vet op mijn buik zat er natuurlijk ook gewoon nog steeds.
hier nu bijna 12 weken . mijn werkbroek en gewone broeken passen me nog wel. vraag me alleen af voor hoelang nog zelf merk ik ook nog niet veel verschil in mijn buikomvang. mss dat de mensen die ik niet zo vaak zie wel een verschil zien telkens na enkele weken . ben wel benieuwd.
Hier een BMI van 'kucht' 40 ja veel ik weet het. Ik heb ook zo een heerlijk hangbuikje aan de onderkant. Hoewel dat minder word aan het einde van de zwangerschap is het bij mij niet helemaal weg gegaan. Ik moest wel mijn buik aan de onderkant ondersteunen om hem mooi te krijgen. Maar ik ben nou 12 weken zwanger van de 2e en mijn buik begint al. En je kunt duidelijk zien dat het toch een zwangere buik is. Gelukkig maar hahaha, maar houd hoop het komt echt wel goed. Ik kan geen foto's zo vinden van de eerste keer. Maar skippybal was er niks bij op het einde. Dit is mijn buik nu