Oh tot twee keer toe geen geslacht kunnen zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pluisjee, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Afgelopen dinsdag was het eindelijk zo ver , geslachtsbepaling!
    Stiefdochter mee , (stief) mama mee en natuurlijk vriend.

Ik heb een uur gelegen want ons baby'tje wilden niet lekker mee werken. Elke keer zijn beentjes gekruist , strak overelkaar heen getrokken. Als de benen niet overelkaar waren had hij zijn handje en navelstreng voor het geslacht liggen.
    Naja kan gebeuren mocht vandaag terug komen ( volgende dag dus ;))

En wel verdorie mijn draakje is zo eigenwijs lekker zwaaien ( echt gebeurd) maar steeds handje tussen het kruis en beentjes ervoor.
    Ik werd al bang dat er iets met zijn beetjes was maar uiteindelijk begon hij als een wilde te trappen dus dat zat wel goed. Maar hij lag zo laag zodra zijn beentjes uit elkaar waren lag zijn kontje in de placenta en zag je dus een waas en geen baby meer.
    Als de baby andersom lag met zijn hoofd op die plek hadden we het dus wel kunnen zien. Maar helaas.

Maandag weer terug komen ;)

Tuurlijk alles is goed met ons hummeltje groeit goed hartje klopt goed maar wil het nu wel weten hihi.
    Gister had ik echt zoiets naja kan gebeuren en nu baal ik toch wel...

Ach nog 5 daagjes geduld *laatikdaarnounetzogoedinzijn:)*

2. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha wat een draakkie!
    Hopelijk werkt hij/zij maandag wel goed mee. Kan me voorstellen dat je geduld zwaar op de proef gesteld wordt zo :p

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Haha.... jeetje die is lekker eigenwijs!!

Op hoop van zegen Maandag..... :D

wij hebben 17-03 geslachtsbepaling, als ik dit zo lees hoop ik maar dat betekent baby mee wil werken!! ♥

4. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Haha, lekker eigenwijs! Hopelijk werkt ie maandag ietsje beter mee ;)

5. butterflies78

butterflies78 Actief lid

7 nov 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt eigenwijs !!!

Ik heb al twee pretecho's laten maken en we krijgen een meisje.
    Ik geloofde het bij de eerste natuurlijk niet, dus een paar dagen weer ergens anders laten kijken ;)

Maar eergisteren de 20 weken echo gehad... mevrouwtje houdt haar benen heel duidelijk op elkaar. We mochten dan ook niks zien.

Nu proberen over 1,5 week nog eens als ik naar de VK moet (loop in ziekenhuis en krijg dus vaak een echo)

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    haha tis nu al een boef

maar kan me voor stellen dat je er wel goed van baalt,
    hij/zij wilt niet hebben dat je er achter komt voor de geboorte hihi

7. Ariane

Ariane Actief lid

24 jun 2010
    108
    0
    0
    Tsja, een grappig verhaal voor later. Maar nu natuurlijk hartstikke balen! Duimen dat hij/zij in een goede houding ligt te slapen bij de volgende echo, kunnen jullie op je gemakje kijken :)

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Haha is echt een draakje al ;)

De echoscopiste had het ook niet verwacht dat het de tweede keer niet ging lukken.
    De eerste keer had ik zoiets ach kan gebeuren , gister baalde ik er stiekem toch wel erg van haha.

We zagen wel even iets tussen de benen maar kon een clitoris of piemeltje zijn. Omdat we echt een soort knopje zagen met 3 streepjes. Maar kon ook als hij ze benen uit elkaar haalde ene jongentje zijn.
    Dus we weten het gewoon echt niet haha.

Maandag lijkt heel ver maar morgen is het al weekend , maandag ben ik vrij dus gaat helemaal goed komen haha.

Nu echt maar duimen dat het goed gaat haha.

Wel alle lof voor het echo bureau , neemt echt de tijd en mag steeds terug komen.

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hihihi, je hebt gewoon een héél bescheiden kindje dat het niet nodig vind om alles zo open en bloot te laten zien ;).

Maar ik kan me een lichte frustratie goed voorstellen! Ik had het bij mn dochter bij mn laatste 3d echo. Ik wilde toen heel graag een paar mooie foto's van haar koppie, maar ze hield haar handjes en/of voetjes steeds voor haar gezichtje. We zijn twee keer terug geweest (vond ik heel netjes dat dit mocht!), maar mevrouw wilde het gewoon lekker spannend houden en dus hebben we het maar opgegeven.

Hopelijk heeft je kindje maandag eindelijk eens een exhibitionistische bui...

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Doen ze geslachtsbepaling bij de vk?
    Er is mij nooit naar gevraagd. Ja het konbij de 20e echo verteld worden

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Lag mijn kleine krummel helemaal andersom. Wel weer beentjes over elkaar, tot ik giga moest lachen en ja hoor beentje omhoog en.....

Wij krijgen een zoontje !!!!!! Zo blij zo gelukkig.

12. Ariane

Ariane Actief lid

24 jun 2010
    108
    0
    0
    Gefeliciteerd! Gelukkig liet hij dit keer wat zien :)

13. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Gefeliciteerd! Zo leuk een jongetje!

14. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Gefeliciteerd met een goede echo, en gefeliciteerd met je zoon! Wat leuk!!!

Deel Deze Pagina