Nog wel beetje boos, hoef inmiddels niet meer te janken :p

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZH, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ja, was hier ook zo.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wil je echt mijn mening weten.!

Ik neem je wel serieus leuk is anders.! Maar denk je nu werkelijk dat je sz dit expres gedaan heeft? Zo ja dan vind ik wel dat je je aanstelt.

Zelf mijn zesde verjaardag door gemaakt met ja wel de waterpokken ach. Heeft mij nog nooit geboeid.

Dus snap je wel maar ga niet mee in je gevoel verder. Om het toch nog aardig te laten klinken.

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja ik weet dat je de andere kinderen bedoeld, maar dat is dus totaal niet aan de orde.....waardoor ik het een rare reactie vind. Met je kind met waterpokken, langs gaan bij mensen die kinderen zonder waterpokken in huis hebben(zonder overleg met ouders), vindt ik niet kunnen. Dat houd dus niet in dat die kinderen dan maar thuis opgesloten moeten worden, okal heb ik dat met mijn dochter wel gedaan......arm kind:p

4. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik wil je mening niet als die niet gelijk is aan de mijne :p
    Grapje he;)

Niet expres natuurlijl.. Mag hopen dat iemand niet zo zielig is. Maar vind het ondoordacht.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mooi. en ik ga het nu zeggen wat heb jij een mooie dochter. Volgens mij heb je daar je handjes aan vol. En straalt de ondeugendheid er van af.

Wat een plaatje!;)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik snap je heel goed en zou van zo'n actie ook niet blij worden ;)

7. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er twee dus weet niet welke je bedoelt:) maar dankje:D
    Aan beide heb ik idd mn handen vol. Vooral de jongste, dat is zo'n draak, die doet alles wat niet mag met een hele grote glimlach.:D

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik snap je wel hoor. Hier gezellig een buurmeisje over de vloer waarvan ik dacht huh? Wat een bultjes heb je in je gezicht. Hoor ik van een andere moeder dat ze waterpokken heeft.
    Geen probleem, wel vervelend als je bijna op vakantie gaat naar Zuid Spanje. Hier zit er net 14 dagen tussen, ben benieuwd of we met een gestippeld kind het vliegtuig in of uit stappen.

Normaal stress ik hem niet zo maar baalde nu wel heel erg. Maar goed we kunnen het niet veranderen. Hopen op geen pokken!
    :-D

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Niet om je nog meer stress te bezorgen, maar volgens mij mag je niet vliegen met een kind met waterpokken die nog niet ingedroogd zijn.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Denk je jongste;) De jongste is het meisje onder aan je banner en je oudste bij je avatar? Zo ja dan is het je jongste maar bij je avatar is ook een mooi meisje hoor. Wel de jongste spreekt via de foto mij aan van wegen het ondeugende snoetje en ik hou van ondeugende snoetjes haha.:):)

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En ts ik snap je wel, maar misschien handig om eerst zelf even te googlen in plaats van meteen een verontwaardigd topic te openen ;). Kijk als de incubatietijd een week was geweest, had ik het inderdaad heel dom en onnadenkend van je schoonzus gevonden en zou ik ook boos zijn.

Ik ben ook altijd bang dat ze met verjaardagen of vakanties ziek zijn, je houdt het helaas niet altijd tegen. Lisa kreeg een paar dagen na haar vierde verjaardag waterpokken trouwens, was zo blij! :)

12. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gegoogled. Alleen kwam op een site uit waarop stond tm drie weken. Dus ik dacht van direct tot 3 weken.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ok dan, het is je vergeven ;)

14. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fieuwww... kan ik toch nog met een gerust hart slapen:p:D

15. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, de onderste foto is de jongste. :) D'r snoetje en karaktertje passen iig bij elkaar:D

Bedankt voor iedereens reacties. Ben weer rustig.. (zo goed als):):D

Beheer mag het topic wel sluiten.

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik snap je wel heel goed.
    Hier hebben we net een helse maand achter de rug. Beiden pokken en er echt 2 weken goes ziek van, flinke plekken, dus de genezing is ook niet fijn. Het kan zo verschillen hoe erg ze het hebben.

17. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Je mag zeker je kind het beste verjaardagsfeestje gunnen!!! Niets zuurder dan een kind dat op haar verjaardag ziek is... Hopelijk krijgt ze het helemaal niet, en heeft ze een geweldig feest, want ook na haar verjaardag zal ze toch wel graag naar school willen?

18. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Op mn 9e verjaardag ook ziek van de waterpokken. .. maar dat heeft voor mij de pret absoluut niet verpest. .
    Iedereen (inclusief babies) kwam gewoon mn verjaardag vieren! :D

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina