vroege echo gehad

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by kreeft, Jan 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

Oct 2, 2008
    177
    0
    0
    maar daar was nog niks op te zien, alleen een zwarte holte, is dat nu de vruchtzak of gewoon je baarmoeder.

ben nu nog steeds onzeker, hoop toch dat het verder gaat groeien, want ze vertrouwde het niet helemaal dus moet k over 2 wk terugkomen.

wie het dit ook meegemaakt en zag ook alleen maar een zwarte holletje

gr kreeft

2. rebecca86

rebecca86 Actief lid

Sep 14, 2008
    129
    0
    0
    mijn zusje had precies hetzelfde.. alleen een zwart rondje.. ze zeiden tegen haar dat ze nog geen 4 weken zwanger zou zijn en dat dat zwarte het vruchtwater was.. ze hebben haar ook niet gevraagt om terug te komen.. dat moest ze maar overleggen met der verloskundige.. ik vond dit wel een beetje vreemd. dus ben ook wel benieuwd of er meerdere zijn die dit ook hebben meegemaakt.

3. Niet meer actief

Dat zwarte is de vruchtzak gevuld met vruchtwater..
    Dus je bent hoe dan ook zwanger ;)

Aan je banner te zien kan het goed dat je wat minder ver zwanger bent dan je denkt.
    Een paar dagen scheelt gelijk of je hem/haar kan zien of niet in die termijn.

En niet elk kindje groeit even hard.

Als ik jou was zou ik je nog niet zoveel zorgen maken, over 2 weken krijg je waarschijnlijk een kloppend hartje te zien.

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    je gewoon alleen je baarmoeder met niks is een soort grijzige wolk.. daar zie je niet in wat jij beschrijft.. het is ook nog wel erg vroeg om iets te zien hoor...

gr Jose

Share This Page