nog ZO lang wachten tot de 20 weken echo....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Migga, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Waaaaah!!!! Ik moet echt even mij ei kwijt!!

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, en ik "mag" pas komen op 13 januari! Wat duurt dat nog vreselijk lang!! Ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar het geslacht van onze beeb! Mijn vriend zegt heel nuchter: ach, wat is nu 4,5 weken wachten op een mensenleven? Maar ik vreet mezelf bijna op, haha!
    Vanmorgen stond ik al met de telefoon in mijn handen om een pretechobureau te bellen en te vragen of ze voor vanmiddag nog een plaatsje hadden, maar toen vond ik mezelf wel heel erg wanhopig lijken!
    Hebben jullie geduldig af kunnen wachten tot de 20 weken echo, of hebben jullie de geslachtsbepaling eerder gedaan?

2. zolief

zolief Niet meer actief

Hihi, heel herkenbaar hoor! Ik vond het ook verschrikkelijk lang duren. En toen het eindelijk zover was kon de vk het geslacht eerst niet zien! Gelukkig bij de laatste poging wel. Wij hebben wel een pretecho/3D echo laten maken, maar pas in de 25e week. Was super mooi.

Succes de komende weken!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb expres met 16 weken een afspraak gemaakt. Niet alleen omdat ik zo nieuwschierig was ook omdat ik graag eens een echo wilde hebben waar ik geen slapeloze nachten van hoefde te hebben en gewoon van kon genieten :D (tot 12 weken iedere week een echo gehad ivm 2 eerders ma's dus die waren niet voor de lol en ik zie de 20 weken ook niet als leuk maar als noodzakelijk..)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt toen ik 17 wkn zwanger was.
    En meteen ook een afspraak voor een geslachtsbepaling met 18 wkn zwangerschap want ik kon echt geen 3 weken meer wachten :) :D

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb ook met 16 weken een pretecho laten doen. Waarom niet? Kostte ook maar iets van 30 euro ofzo en ik vond het leuk.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik laat met 17 weken even tussen de benen van onze krummel kijken :D

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik kon ook niet wachten tot de 20 weken echo en wij hebben met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen.

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hahaha, ben dus niet de enige, lees ik!

Dan ga ik toch maar bellen denk ik....

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha heel herkenbaar, ik heb de afspraak gemaakt met 12 weken..En wij mogen 31 december (oudjaarsdag :D) ik moet zeggen dat het eigenlijk toch snel gaat, over 2 weken hebben we de 20 weken echo al:$ Ik heb er ook aan gedacht om eerder het geslacht te weten, maar wij vinden oudjaarsdag zo'n bijzondere dag dat we het toch maar afwachten;)

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben ook al met 16 weken een pretecho laten maken voor een geslachtbepaling. Wij konden ook niet wachten op de 20-wkn echo (die ik pas bij bijna 21 weken zwangerschap had).

11. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb gewoon een pretecho laten doen met 16 weken. Voor die 40 eurotjes, ga ik dat echniet laten.

12. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ik heb het met 17 weken gedaan. De mevrouw had toen plek en zei dat ze het net zo goed kom zien als met 20 dus ik was al lang erg blij :D haha Gewoon eerder gaan joh! Leuk toch!!

En natuurlijk geen 20 weken echo maar een geslachtbepalende echo voor 30 euro. Dit wilde ik graag omdat we dan dubbele bevestiging hebben.
    En ik heb wel eens verhalen gehoord dat ze in het ziekenhuis niet heel veel extra moeite te doen om het geslacht te achterhalen mocht de kleine niet goed liggen of meewerken. Dus dan wordt je best wel teleurgesteld!

13. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hihih hier ook geen geduld gehad!
    Wij hadden met 16weken een pretecho

14. M78

M78 Actief lid

8 okt 2010
    173
    0
    0
    Weer wat geleerd, ik dacht dat ze pas met 20 weken het geslacht konden zien. Dus ik kan volgende week al het geslacht laten bepalen. Nee, ik ben niet ongeduldig! :D:D:D

Waar moet je zoiets regelen?
    Ik ben namelijk niet bij een verloskundepraktijk, maar loop bij de gyn in het ziekenhuis.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

gewoon naar een pretecho bureau in de buurt bellen kost ongeveer een 30/40 euro

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb wel gewacht tot de 20 weken echo.
    Zou met 26 weken sowieso een 3d echo laten maken heb toen gekozen voor het complete pakket wat vrij prijzig was.

En ik had er geen 40 euro voor over, wat is nu vier weken?

(Ja ik weet het...als je zwanger bent lijkt het een eeuwigheid)

17. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist ook zeker dat ik niet zou kunnen wachten tot de 20wkn echo. Dus heb ook al ruim van te voren een afspraak gemaakt met 17 weken bij een pretechobureau.

Ik moet nog ruim een week geduld hebben voor de 20 wkn echo en zelfs dat vind ik zooooo lang duren haha...

18. diamantje

diamantje Lid

10 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha klinkt heeeeel herkenbaar haha weet al 5 weken dat ik morgen men 20 weken echo heb ...maarja mams wilde zo graag mee en was de enigste dag dat ze kon dus ja dan maar braaf wachten en hele kapotte lippen hebben hahaha maargoed morgen is het zover

19. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Pfff super herkenbaar.

Heb net een afspraak gemaakt voor onze 20 weken echo. Uiteindelijk mag ik 5 januari! Ze wilde eerst 10 januari, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken haha Veel te ver weg!

Maar vind het ook best wel spannend moet ik zeggen hoor! Of alles wel goed is enzo.

Liefs

20. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik kon ook niet wachten en heb een pretechootje laten maken met 17 weken :)

Deel Deze Pagina