Morgen hebben we de 1e echo, na 5 jaar en een MMM met endometriose en IVF zijn we nu zwanger. We vinden het allebei heel erg spannend, zullen we het hartje zien kloppen of is het nog te vroeg, is alles goed?? Er gaat vanalles door mijn hoofd. Morgen zullen we het weten....Nog 1 nachtje.
spannend veel plezier vandaag ik mag morgen voor de 1e echo, kben ook heeeel benieuwd en zenuwachtig haha laat je even weten hoe het gegaan is??
Meid heel veel suc-6 en geniet ervan. Ik denk dat je al wel een hartje kan zien, ga in ieder geval heel hard voor je duimen! Dikke knuf, DD
aaah.. wij hebben vorige week een 1ste echo gekregen en toen zagen ze al genoeg met een kloppend hartje dus hopelijk bij jou ook alles in orde.. spannend meid!
Ik ben benieuwd meis! Ik had vorige week ook mijn eerste echo met 6 weken en 2 dagen en we zagen gelijk al een knipperend hartje! Benieuwd hoe het bij jou was!
Daar ben ik dan, de 27e weer een echo. Ze zag wel iets maar durfde niets met zekerheid te zeggen, ze was wel positief dus wij blijven dat ook. We kunnen niet meer doen dan wachten.
Succes, ik had met 6weken 1 dag een inwendige echo, hierop was alleen een vruchtzakje te zien voor de rest niks (was overigs al de 2e keer bij mij, de 1e zwangerschap had ik dit ook) Dus moest vandaag terrug komen 12 dagen later en alles oke mooi ukkie met kloppend hartje... Het is vaak met een vroege echo dat er nog niet meer wordt gezien als een leeg vruchtzakje. Van de 1e zwangerschap heb ik nu een hele lieve maar o zo eigenwijze dochter van bijna 3 jaar rondlopen