Ik lig net op bed en voel iets in mijn buik.. Een soort plopjes, rechts van mijn navel Ik ben al een aantal weken(lees 3 maanden) Ziek, zwak en misselijk.. Ik heb er eigenlijk niet echt aan gedacht dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn omdat ik de nuva ring gebruik.. Deze verwissel ik om de 4 weken, ik sla mijn menstruatie dus over. Maar sinds vorige week begin ik toch een beetje te twijfelen of dit niet allemaal te maken kan hebben met een zwangerschap.. Tot welke week kan ik een zwangerschapstest doen ( ik bedoel, als ik mocht ik zwanger zijn de baby heb gevoeld is dit denk ik al langer dan 3 weken,,) En is de zwangerschapstest betrouwbaar omdat ik de nuvaring nog gebruik? Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen! Alvast bedankt!
je kunt zeker een test doen, maar het is niet gezegd dat je al heel ver bent hoor, die plopjes doen je darmen ook omdat ze in het begin ruimte maken voor je baby. Ik ben nu een week of 6 en ik voel ze ook. Ik heb ook al eens een baby voelen schoppen en dat voelt toch net anders.
En het hoeft ook niet te zijn dat je zwanger bent, ik kan soms zelfs aan de buitenkant zien dat mn buik beweegt, maar dat zijn echt mn darmen. Maar zou gewoon even een testje wagen als ik jou was, succes!
Je kan inderdaad altijd testen... Maar de beeb kan je nog niet voelen hoor als je nog binnen de 12 weken zou zitten. Dus zou gewoon ff een testje wagen en dan weet je het...