Voed ik mijn dochter zes maanden volledige BV!! En was ik eerst van plan om om zwangerwordttechnischdochookmetpijninmijnhart af te gaan bouwen... Ik doe het lekker nog niet!!! Ik geniet echt nog te veel!!! (al blijft het stemmetje over dat elke maand de kansen kleiner worden ook in mn oortje schreeuwen.... Voor nu ga ik nog gewoon ff lekker door!!! ) Dát moest ik ff kwijt!!
Geniet ervan, en je weet maar nooit, misschien wordt dat gekke stemmetje in je hoofd sneller de mond gesnoerd dan je denkt!
Thnx dames Haha stemmetje zal nog wel lang blijven schreeuwen zolang ik niet stop Maar ik vind het bv geven zo geweldig, zo verslavend!!! Ik kan het gewoon nog niet over m'n hart verkrijgen om te stoppen, dilemma!!
Gewoon fijn doorgaan. Je wilt de meiden die zwanger werden terwijl ze BV gaven echt niet de kost geven Je bent super bezig!
Nou eigenlijk wel, maar bedankt voor het compliment over hoe goed ik bezig ben (spontane zwangerschap is uitgesloten)
Wat een supermooie mijlpaal! Gewoon je gevoel van het moment blijven volgen.misschien blijf je dan nog wel heel lang doorvoeden of misschien stop je ook binnenkort wel. Beide zijn prima als je weet waar je het voor doet, toch? Hier nog 14 dagen te gaan tot we het halve jaar vol hebben.
Jij dus ook bijna!! Tof he!! Je hebt gelijk dat beide opties (doorgaan of afbouwen) prima is (zeg ik rationeel) Gevoelsmatig voelt stoppen alleen zo niet goed!! (voor mij persoonlijk )
goed zo! gewoon lekker door gaan en genieten, en wie weet wordt eht vanzelf minder. ik voed nu nog 1 a 2 keer. ik had me de 6 mnd ook voorgenomen, en dat werd toen 12 mnd en nu inmiddels ruim 1,5 jaar en het is inmiddels doodnormaal. en als ik zie hoe mijn kleintje tegen me aan krult en geniet, dan ben ik helemaal blij! ze drinkt nu alleen nog s'avonds voor het slapen gaan. ze is 2 jaar als mijn zoontje wordt geboren en dan hoop ik ze allebei te kunnen voeden.
Kan ik me voorstellen hoor! Ik moet er ook nog niet aan denken om te stoppen. Ik heb me voorgenomen om 6 maanden alleen bv te geven en dan tot een jaar door te bieden, maar als het dan nog niet fijn voelt om te sporen, gaan we vrolijk door.
Super! Hier nog 2 dagen en dan de 6 maanden al gehaald ! En dat terwijl ik bij mijn dochter echt geen BV wilde geven. Nu, bij mijn zoontje dacht ik "toch maar wel proberen" en kijk nu...bijna 6 maanden verder. Tering zeg, dat had ik echt nooit gedacht van te voren. Ik smokkel wel een beetje, want onder werktijd krijgt hij 2 flesjes kv, maar de rest allemaal BV. Ik krijg nu trouwens wel steeds vaker de opmerking "Geef je nog steeds BV?" en/of de vraag "Weet je al wanneer je gaat stoppen?" . Ene oor in, andere uit, is voor wat betreft deze vragen mijn motto... EDIT: @ TS: Is jouw dochter van 27/06? Mijn zoontje ook !
Leuk al die positieve berichtjes!! Ik geniet echt hartstikke van het voeden (oke, zie ander topic 'het honderste bijt-topic', nu ff ietsjes pietjes minder maar ik hoop dat dat piranha gedrag snel stopt ) en wil dus niet zomaar stoppen met zes maanden! Nee, mijn dochtertje is van 02/07 Volgens mij klopt mijn banner voor geen meter, al heb ik echt de juiste datum ingevuld Tijdens werktijd 2 flesjes? Staan je borsten dan niet op knappen als je thuis komt? Ik had het laatst zo druk op mn werk dat ik vergat te gaan kolven. Uiteindelijk pas zo'n 6 a 7 uur na de laatste kolfsessie gekolfd en AU!!
Oh nee, dan klopt je banner niet helemaal denk ik. Als ze van 2 juli is, is ze nu 5 maanden, 3 weken en 2 dagen. En nee, ik heb de 2 voedingen die onder werktijd vallen afgebouwd, dus ook de dagen dat ik thuis ben krijgt hij nu op de werktijden een flesje. Ik ben per 1/12 na 2 maanden ww begonnen bij een nieuwe werkgever en zag het niet zitten om dan gelijk aanspraak op mijn kolfrecht te maken. Bovendien...het is zo'n klein kantoortje...er is echt nergens ruimte om te kolven. Nou ja, behalve op de wc dan .
Dank je! Wat leuk om 's ochtends wakker te worden, tijdens het kolven (werk) hier dit topic zo hoog te zien staan en dan een felicitatie te lezen!! Het klopt!! Vandaag is ze 6 maanden!!!! Bizar! Enerzijds voelt het alsof ze er altijd al is geweest, zo ontzettend hoort ze bij ons leven. Anderzijds voelt het alsof het gisteren was dat ik compleet wanhopig naar Duitsland reed voor de zoveelste IVF.. Maar feit is: ze is gekomen, ze is bij ons én 'soms komen dromen uit...' Wat bof ik toch vreselijk met dat mijn droom is uitgekomen!! Ik heb de aller mooiste en liefste (sorry dames ) dochter én ze drinkt al weer 6 maanden bij mij!! Vanmiddag gaan we een stukje brocolli geven....
Gefeliciteerd!! Die WHO-norm heb je toch maar lekker gehaald, 6 maanden exclusief BV! Zoals het hoort voor een lid van ons clubje... En ik geloof wel dat jij de liefste en mooiste dochter hebt, ik heb hier het mannelijke exemplaar!
Thnx!! Hihi leuk die 'discussie' over de leukste, liefste en mooiste Grappig is het ook hoe je verliefd kunt zijn op je kindje, het is zo 'eigen'. Ik heb met kindjes van anderen dat ik ze best leuk en mooi kan vinden, maar als een kindje van een ander spuugt of poept en het geeft vlekken, dan denk ik 'ieuww' en mn eigen is gewoon zo schattig of juist stoer als ze vlekken produceert En ook geen enkel kindje vind ik zo knap als de mijne... hihihihihihi Ach, dat is vast moeders eigen....