Werkt het? Robot stofzuiger en/of dweil?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik zag dit in de folder
    Vileda Virobi Robotic Mop

Zou het echt naar tevredenheid werken? Heb ook wel eens robotstofzuiger voorbij zien komen en vanmiddag zag ik een aantal robot grasmaaiers aan het werk!

Te mooi om waar te zijn? Of toch wel handig?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    o ik hoop op heel veel positieve reacties...want dan ga ik hem morgen gelijk kopen

(* met de voetjes omhoog voor de tv hangend* )

3. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Wij hebben een robotzuiger en het is best fijn! Je moet natuurlijk geen wonderen verwachten, je zult toch nog wel eens zelf moeten zuigen ;), maar voor het dagelijkse rondje is het prima.

Wij hebben trouwens een 'goedkope' (150 euro) van de Aldi!

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ben ook heel benieuwd naar positieve ervaringen!!!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

krijg de link niet open :( hoe ziet ie eruit???

Ik heb zelf een paar jaar geleden van de gamma een bal gehad die je op moest laden, daar omheen zat een plastic ring, waar je papieren doekjes op plakte, bedoel je die???

Ik vond hem helemaal geweldig voor laminaat en zeil ed, kwam thuis van mijn werk was mijn kamer schoon. Ik had er 2 voor boven en beneden, nadeel was dat ik een latje voor de trap moest leggen anders lag ie beneden, maar verder een superding!!! Mijn hele familie heeft hem cadeau gekregen van mij :) Helaas zijn ze kapot, ook tot grote verdriet van mijn katten, die vonden hem ook leuk :)

Een robotstofzuiger heb ik ook gehad, die werkt me te langzaam en niet goed genoeg, heb hem 3x gebruikt en toen is ie in de kast beland, onding :(

6. Lentes

Lentes Niet meer actief

@ Mamabri: kun je die robotstofzuiger niet uit de kast halen en naar mij opsturen? :D

Maar dit is geloof ik geen bal, maar wel iets met wegwerpdoekjes, gaat niet perse alleen om deze maar in t algemeen ook (alhoewel, als deze super werkt.. hij is maar €40,-!)

Ik zie t ook wel voor me, dat ding aan terwijl ik naar mn werk ben want wordt giga gek van al dat gestof en gedweil!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee helaas, heb hem met mijn verhuizing weggedaan, anders had ik hem je zo opgestuurd, ***ding! Die van de gamma was iets van 15 euro, maar volgens mij hebben ze die niet meer. Is hij in de aanbieding bij de blokker of zo? Trouwens, ik deed die wegwerpdoekjes altijd uitkloppen en dan in de wasmachine op 30 graden, kon ze zeker 5 x wassen, scheelde heel wat geld zo, omdat je elke keer doekjes moet kopen.

8. Lentes

Lentes Niet meer actief

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik krijg hem open hahaha. Ja die bedoel ik, maar hij was bij gamma de helft goedkoper. Ideaal ding. Hij werkt snel en echt alle haren (ik had 3 katten en 2 honden) waren ermee weg. Ik hoefde echt maar 1x pw goed te stofzuigen en 2x per dag zette ik zo'n ding een half uur aan, super!

10. Lentes

Lentes Niet meer actief

Super! Vooral omdat je katten en honden had, dat is hier ook het grootste probleem, die haren.. ik ga op zoek naar een koopje :)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mocht je hem vinden (hij was toen rond de 15 euro en de doekjes waren 5 euro voor 20 doekjes geloof ik) geef mij een gil.... Ik en mijn katten missen hem hihihi vooral ik met dit warme weer...:)

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Werkt dit ding serieus???? Heb hier 2 grote honden en ben hier 2 x per dag aan het stofzuigen, zoiets zou iedeaal zijn voor ons!

Tenminste.... als het werkt!!!! (mijn doggies verharen helaas het hele jaar door :( )

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die van vileda weet ik niet, maar de robomob werkt wel echt supergoed voor gladde vloeren, zoals laminaat tegels en zeil. Dan moet je denken aan los vuil, zoals stof, haren, kleine dingetjes. Hij pakt geen grote dingen mee, als er bijv een knikker zou liggen.

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Knikkers hoeft hij ook niet mee te nemen!!!! Als hij de haren van de doggies maar mee zou nemen.. Heb je een link van de robomop????

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

in dit topic, berichtje van lentes, berichtje nr 8, zit een filmpje bij.

16. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik dacht ergens een artikel over dit apparaat gelezen te hebben. Volgens mij was het een vergelijkbaar ding, maar dan van Philips.

Het ging in ieder geval om een robotstofzuiger, die ook dweilt.. Maar ze waren er niet tevreden over, omdat tijdens het dweilen, hij sowieso 10 cm van de buitenkanten niet meenam. En tijdens het zuigen was hij ook regelmatig helemaal de weg kwijt..

*Gaat even verder zoeken naar het artikel*

17. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ze staan overal voor €30/€32,50..

Nu wil ik een voor €15,- natuurlijk! Haha

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Zoiets hoorde ik inderdaad ook, kantjes overslaan en ineens dol worden en vast zitten. Toch lijkt het me een geweldige oplossing! Ik wacht hier de reacties verder even af.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

kan ook 16 euro geweest zijn hoor ;):p, maar hij was nog geen 20 euro, en gamma heeft ze volgens mij niet meer, niet hier in elk geval. 30 euro vind ik hem ook wel waard hoor, maar eerlijk is eerlijk, liever voor 15 natuurlijk hahahaha.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

trouwens, de robomob zegt zelf dat als je de doekjes iets vochtig maakt, hij ook je vloer dweilt, maar dat heb ik uitgeprobeert en dat kon ie niet trekken, dat je dat weet :)

Deel Deze Pagina