hier al oranje rompers, pyama. voetbalslofjes voor de jongste, ek plusbandjes, een echt leren voetbal, nog iets van promotieduimpjes van de zaak. en dat terwijl we geen bal om voetbal geven. hoop wel dat ze van die duitsers en portugal winnen
Ik had hier wel oranje marshmellows, zijn helaas wel op .. En ow ja, ik heb zo'n brul gezicht masker achtig iets gekocht bij de AH ... Verder koop ik niet zo veel, heb niet zo veel met het EK
hier al veel versiering in de buurt ook kwa winkels, maar van mij hoeft het niet vind voedbal niks aan hahahaha
Ik zeg: afschaffen dat EK!!!! saaaai we gaan niet winnen en nee versiering doen we niet aan. Heb zo'n gekke vriendin die dat wel doet, snap er niets van
Ooow ga je zo doen? Gezellig!! Pak er ff een bak chips bij enne mocht NL ooit in de toekomst in de finale staan kom ik hem wel bij jouw kijken, scheelt mij weer een hoop oranje zooi. Maa denk dat we dan lang moeten wachten
Slechts tot 1 juli.... je bent welkom hoor, maar wel zonder kids! Die stress kan ik er dan niet bij hebben
Hier al volop oranje. Maar hopelijk word het nog wel iets meer. Zelf hebben we ons spandoek al hangen en de vlaggetjes hangen we binnenkort op. als het aan mijn man ligt komt er nog van alles bij, maar ik vind het wel mooi zo
Nou ja zeg, en ze zijn zo ief en rustig. Ze doen noooooot iets En denk aan je hart,het is maar een spelletje he, toevallig verdienen ze er bakken met geld mee ( wat ik niet begrijp). Tennis is veel leuker!!!
Leuker? Hmmmm zijn de meningen over verdeeld. Nou weet je lijkt me beter als jij gewoon thuis kijkt met je nuchtere opmerkingen want nee daar zit ik niet op te wachten tijdens de finale....en maarten al helemaal niet vrees ik
Haha, nee vind ik veel te gezellig en ook ik kan wel eens mijn mond houden hoor. Op die momenten heb ik ook even mijn zwakheden, ik geef het toe
Hier hebben bijna alle supermarkten wel Ek-acties. Versieringen heb ik ook nog niet echt gezien. Maar dat hoeft voor mij ook niet zo nodig. Eerst vond ik het wel leuk om Ek/Wk te kijken, maar nu doet het me weinig.
Pfffff saai, heb even opgezocht waar de ah mee gaat komen..... Voetbalplaatjes! Nou nou wat leuk! Ik ga de komende dagen/weken even naar een andere supermarkt hahaha...ik denk de c1000 in de buurt maar eens op gaan zoeken! Gelukkig heb ik de beesies nog bewaard van vorig wk!