Eindelijk, na een x aantal weken de uitslag van chromosomen, schildklier, bloedstolselonderzoek. Alles is goed zowel bij mij als mijn man. Ze gaan er van uit dat we binnen een half jaar weer zwanger raken en anders moeten we terugkomen. Wat ze dan precies gaan doen weet ik niet. Dus ik vind het wel een fijn vooruitzicht dat ze denken dat we weer snel zwanger kunnen raken en dat er waarschijnlijk niets aan de hand is en dat het gewoon stomme pech is en dat het 2 foutjes van de natuur waren. Op naar poging 3. Ik hoop dat de pendelaarsters in mijn banner gelijk gaan krijgen. xxx Joyce
nou, meis Ik wil je dan bij deze heel veel succes wensen en hopelijk komt het goed hou de moed erin he. liefss
Hoi Joyce, ik heb ook al die onderzoeken gehad en de uitslagen waren ook goed. De 1e zwangerschap werd al heel vroeg afgebroken nm al in week 5 en de 2e zwangerschap werd een MA in week 16. Dit was in februari vorig jaar, en nu ben ik weer zwanger geraakt, na10 maanden maar liefst, maar toch..zwanger! Komt vast helemaal goed met jullie, veel geluk