Nee, het is mvdwoa. Dus vermenigvuldigen komt voor optellen. Zoals ik al zei, als de som vermenigvuldigd moest worden met nul, dan had de som ( tussen haakjes ) moeten staan.
mvdwoa klopt allang niet meer, het is nu Het Mooie Witte Veulentje Draaft Op en Af HMWVDOA en idd, anders had het moeten zijn; (5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5) x 0 = ?
Voor de geïnteresseerden...dit was t vorige topic, kwam op t zelfde neer: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/304357-wie-weet-hier-antwoord-op.html
En dan allemaal vertellen aan onze kindjes goed opletten op school terwijl niet eens iedereen de rekenregels goed kent. (sorry kon het niet laten..) Het antwoord is natuurlijk 15
Ik heb echt een poosje zitten kijken maar na wat zoeken snap ik het. Mijn oude vertrouwde Meneer van dalen wacht op antwoord is niet meer geldig....
Dat is nog het domste van dit hele gedoe. Er zijn ook mensen zie de som invullen op hun rekenmachine en dan beweren dat 0 goed is. Maar die snappen het gewoon écht niet. Niet opgelet op de basisschool, of gewoon alle basiskennis weer vergeten.