Ik ben al tijden op zoek naar deze chocolade repen van Guylian de bekende zeevruchten-bonbons in de dozen zie ik overal maar de repen nog nergens al een aantal weken geleden een mail naar Guylian gedaan voor info maar helaas geen reactie. Iemand ? ( graag omgeving Brabant, anders moet ik zo ver voor een reepje choco ) Guylian Belgische Chocolade - Guylian Belgische chocolade Zeevruchtenreep
marco, inderdaad een idee! alleen ken niemand met een marco of sligro pas. hmm eens op zoek jamin heeft ze niet als je ze gevonden hebt, geef me dan een seintje
Wou net zeggen...heb een kvknr dus kan het bestellen voor je maar moet minimaal voor 100 euro maar dat vind ik wel veel....kan wel kijken voor je bij de Makro anders of de Sligro.
als je voor me wil kijken nessy graag! 100 euro aan choco is inderdaad veel. ben gek op chocolade maar dat is zelfs mij té haha
jumbo supermarkten adverteren toch met, mis je iets in assortiment dat ze gaan kijken of ze dit kunnen krijgen? Misschien is dit een idee?
Soooow,die ziet er lekker uit! Het water loopt me in de mond.. Ik woon aan de Belgische grens en zal vandaag eens op zoek gaan!