hallo allemaal ook ik mag hier verkondigen dat wij zwanger zijn van een tweede kindje! ook deze x ging het toch best snel. wij zijn ontzettend blij dat ons dit is gegund! leef mee met de dames die er hard voor moeten knokken en een eeuwigheid op moeten wachten,hopen!!!!
Dames, Onze dochter is nu net 1 jaar geworden, bij haar was ik ronde 6 zwanger na mirena spiraal. En ik kom er nu net achter zwanger te zijn van de tweede, raak in ronde 1. Ik heb na de eerste zwangerschap geen mirena, pil of iets anders genomen. Tjee kan het niet geloven maar toch echt zo'n streepje als de test hierboven en nog een clearblue gedaan en toen een duidelijk kruisje te zien. Ongelofelijk! Nu voelde ik wel al de hele week, begon afgelopen weekend (innesteling?), een rommelend/menstruatieachtig gevoel bij schaamstreek. Je probeert deze dingen niet te voelen omdat het toch wel niks zal zijn maar vandaag kon ik het niet langer negeren en ging testen! Misschien is het lichaam gevoeliger na een eerste kindje, in mijn geval dan. Blij dat ik het even kon delen want ik geloof het nog niet!