Ik ben er naar op zoek En dan bedoel ik van die witte/ grijze spekmuizen. Ik ben bij c1000 geweest, coop, jumbo, aldi daar hebben ze ze niet, waar wel?? Wie helpt me? ( het is voor een traktatie)
Ik zie ze in verschillende webwinkels. Alleen heb ik daar nooit wat gekocht en zie geen speciaal keurmerk ofzo. Je zou de websites beter kunnen googlen om te kijken hoe ze aangeschreven staan. Haribo schuim witte muizen. Schepsnoep muizen haribo | Online-Snoep.nl ~ Online uw favoriete snoep bestellen! Witte muizen Haribo snoepsilo - Snoep - Online snoep bestellen - grootste snoep webwinkel Witte Muizen Prijsknaller - de Toversleutel
@ rozeroos, bedankt voor de links, ik heb ze eigenlijk vandaag nodig Gisteren kwam ik er achter dat die dingen niet overal te koop zijn grmbl @ wonderbaby, daar ga ik ook eens kijken, goeie! En ik dacht misshien heeft prenatal ze ook wel? Maar ik weet niet of die ook iets eetbaars verkopen..
Ik ben geslaagd!, bij een vaag snoepwinkeltje hier in de stad. Ik kwam later bij kruidvat en daar lagen ze ook gewoon bij het schepsnoep. Bedankt voor het meedenken! het probleem was iets minder groot dan ik dacht