Wat is/was jullie meeste luxe aankoop? En dan bedoel ik niet je auto of je huis :') Maar echt iets waarvan je dacht, omg wat duur maar ik wil het Hoeft niet perse luxe te zijn... gewoon iets waarvan je dacht, dat wil ik, maar is eigenlijk best duur... Ik heb een badjas van 60 euro van de hunkemuller... gaat al jaren mee, maar zou nu toch voor de volgende naar de zeeman gaan :')
Wij hebben een robotstofzuiger gekocht. Dus als we weggaan zet ik hem aan. We werken beide 40 uur in de week en we hebben een hond. Dus dat betekent elke dag stofzuigen..maar nu die robot in mijn leven kan ik niet zonder hem!
Wat kost dat eigenlijk, een robotzuiger ? Ik wil er ook eentje maar ben bang dat hij niet op het kleed zuigt en onder de bank .. Toen we stopten met roken hebben we een aupingbed gekocht van 9000,- Ik was zo klaar met ikeabedden die niet lekker lagen.... Deze ligt ook niet lekker
We hebben een roomba gekocht. Met nog een accessoires erbij. Kostte die 429 euro! Wij hebben laminaat en onder de bank stofzuigt die wel.
Hmmm... Laatst een nieuwe Cowboysbag en portemonnee gekocht... Vriendin zat net te vertellen dat ze nooit iets koopt wat duurder is dan 10 euro voor zichzelf... ze verklaarde mij voor gek om ruim 200 euro uit te geven aan tas en portemonnee... Ja denk dat mijn meeste luxe zit in tassen en schoenen .
Ik heb een elektrische fiets van 3000 gekocht, omdat ik door site niet op ene gewone fiets kan fietsen, en ik echt heel graag lekker wilde fietsen met mijn dochter. Maar toch voelt het als luxe. En voor mijn man onze Jura, ik drink geen koffie, hij vind het fantastisch
Voor mijzelf denk ik toch mijn make up, tassen en sieraden. Ik heb tassen en sieraden genoeg maar ik blijf het leuk vinden om te kopen. Mijn make up bestel ik vaak uit het buitenland en dan toch wel de 'duurdere' producten die hier in Nederland niet te koop zijn. Ik vind dat luxe omdat ik ook best een product uit Nederland kan kopen maar ik vind het leuk om iets aparts te hebben ( en de kwaliteit is 👌🏽 ) 😅
Om heel eerlijk te zijn koop ik nooit iets luxe voor mezelf. Het enige waar ik op kan komen is de Urban Decay Naked oogschaduw palette 3, heb toen echt heel lang zitten twijfelen want ik vind ze echt duur en ik koop nooit dure make-up. Maar ik heb hem uiteindelijk op eBay gekocht uit de uk voor de helft van de prijs.
Ik heb maanden getwijfeld over het kopen van een kolf. Ik ben tbm dus noodzakelijk was het niet. Maar nu kan ik gewoon op pad met de oudste en me minder druk maken om de tijd. Of evt alleen op pad als ik daar behoefte aan heb. Of meer dan twee uur slapen achter elkaar als m'n vriend thuis is. Ik ben er echt super blij mee.
Onze samsung tv.. Die ging richting de 2000.. Gelukkig door korting van de winkel en een cashback actie niet zoveel betaald 😁 En mijn draagdoek van bijna 400 maar die blijft waardevast
Ik heb een Louis Vuitton tas gekocht van 1500 euro. En ik koop graag mooie make-up voor mijzelf. Vroeger inderdaad net als Sdonya uit het buitenland. Inmiddels woon ik zelf op een plek waar al die merken gewoon te koop zijn.
Mijn bank. Had al een tijdje een op het oog die ik wilde, voor een redelijke prijs, maar werd op het laatste moment smoorverliefd op een van ruim 2 keer zo duur. Ben uiteindelijk voor de duurdere gegaan, en nog geen seconde spijt van gehad.
Teveel vrees ik. Diverse handtassen met grote prijskaartjes. Ook wil ik nog wel eens een designmeubel aanschaffen. Aan vakanties geef ik ook veel te veel uit. O ja, net een nieuwe keuken uitgezocht, en mezelf toch maar alle toeters en bellen cadeau gedaan En laatst als cadeau voor mijn lieve man een zeer prijzig horloge gekocht (ik heb er de helft van mijn jaarsalaris voor opzij gelegd). Dat voelde als echt luxe, de ontvangst in de winkel, het verhaal eromheen. We werden echt een paar uur gepamperd. En hij is er nu zo blij mee.
Ik en mijn man zijn niet zo van de luxe uitgaven, maar wat wel luxe was qua prijskaartje was onze loungeset voor in de tuin. Een hele grote hoekbank met een hocker en stoel. Ondertussen hebben we hem alweer 5jaar maar nog steeds super blij mee! O en onze poezen waren ook een vrij luxe aankoop haha. Die waren 750 euro per stuk.