Hoi! Mijn tweeling heeft al eens gevlogen toen ze 10 maanden waren, maar we beginnen er voorlopig niet aan omdat één van beide autistisch is met verstandelijke handicap. Met mijn normaal ontwikkelende zoontje zou ik echter als verrassing eens een keer een pleziervluchtje doen. Bestaat dit vanuit Schiphol? Dank voor de antwoorden!
In april vliegt deze: Unieke Dakotavlucht boven de bollenvelden - Wel prijzig, maar volgens mij heel gaaf.
Je kunt ook bij Aviodrome met een vliegtuigje mee. Wat kennissen ook wel eens doen is een goedkope vlucht boeken naar bijv. Engeland of Duitsland en dan dezelfde dag weer terug vliegen.
Wij zijn vroeger een keer voor ons plezier gaan vliegen. De vlucht was toendertijd een verrassing voor ons qua bestemming dus geen idee of mijn vader dat wist. We vlogen niet ver, zuid Duitsland geloof ik. Moesten daar maar kort wachten op onze terug vlucht. Al met al waren we wel een dagje zoet. Ik zou deze vraag gewoon een stellen aan iemand van Schiphol. Wie weet kun je een normale vlucht boeken die erg goedkoop is en direct weer terug! Dat was voor ons toendertijd al een geweldige ervaring en ik gok een stuk goedkoper dan die pleziervlucht
Ik zou gewoon een retourtje Londen ofzo boeken. Dat kost tegenwoordig bijna niks meer. 's ochtends heen, twee of drie uurtjes op het vliegveld rondkijken, wat eten, souvenirtje kopen en weer terug.
Dagvluchten doet KLM helaas niet meer. Ik zou niet weten welke maatschappij dit wel doet vanaf Schiphol.