hoi mijn vraag is eingelijk of ik nog wel kans heb om gewoon zwanger te kunnen raken , vorig jaar maart hebben ze bij mij een stukje van de baarmoederhals weg gehaald de uitslag was cin3 kan ik nu nog wel zwanger raken of wordt dit heel moeilijk ben 35 en zou het nog wel heel graag willen ben nu sins febr van de pil af maar nog geen zwangerschap weet ook wel dat het niet zo snel gaat maar vroeg me eingelijk wel af of dit er nog wel in zou kunnen zitten dacht namelijk dat ik zwanger zou zijn had normaal na mijn ei echt veel klachten borsten tepels ect maar dit keer heel niks van alles ben nu vrijdag avond 5 juni ongi geworden niet voelen aan komen en heb dit keer ook geen last van krampen hoe kan dit ben ik nog aan het ontpillen of kan dit zo maar een keer voor komen dit ken ik namelijk ook niet altijd last van krampen ook denk ik niet dat ik nu nog wel zwanger zou kunnen zijn maar de vraag gind wel door me heen kan ik nog wel zwanger raken na zon uitslag of moet ik gewoon meer geduld hebben ? hoop dat u me iets meer kan vertellen gr angel
Hoi Angel, ook na een CIN III kun je zwanger worden. Ontpillen kan sowieso wel een half jaar duren inderdaad. Je kunt dus wel gewoon wachten op een zwangerschap, want wij zien wel vaker vrouwen na CIN III die zwanger zijn. Maar mocht het al wel 3/4 jaar- 1 jaar duren en nog niet zwanger, is het wellicht wel iets om alvast advies in te winnen bij de HA. Dat kan nooit kwaad.
dank je wel voor je antwoord is wel een gerustelling maar omdat ik nu nog steeds zo moe was heb ik vanochtend de huisarts even gebeld om mijn hb te laten prikken maar ze vroeg ook om ook mijn urine mee te nemen om het zeker uit te sluiten dat ik toch niet zwanger ben daar vroeg ze om wanneer mijn menstr zou zijn ik zei dus vandaag maar dat ik zaterdag het had gekregen en nu eingelijk al weer weg was . en ik ook geen krampen had wou ze het toch ook uitsluiten dus toen werd ik nieuwschierig en heb net een test gedaan van de etos die had ik nog liggen .... nu is er een heel dun lichtblauw streepje te zien dat is toch raar of kan dit als je dan toch nog een keer vloeit is wel minder dan normaal maar wel anderhalve dag tampon vol en vandaag eingelijk niks meer ?? gr angel
hoi Angel, soms heb je toch een licht bloedverlies op het moment dat je je ongesteldheid verwacht. Een streepje is zwanger. Doe voor de zekerheid over een paar dagen nog een test. Mirjam