juni mama's die tijd hebben voor een lolletje maar ook een goed gesprek

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door danijelle, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik ben danielle en ben 39 jaar oud en ben zwanger van mijn 4e kindje. Heb er 3 van mijn ex en nu ben ik zwanger van de liefdesbaby van mijn vriend.
    Ik was ook lid van een andere juni topic maar daar is het zo druk dat nieuwe mensen er bijna niet door komen dus begin nu een nieuwe voor dames die uitgeteld zijn in juni en die behoefte hebben aan normale gesprekken lolletjes maar ook een goed gesprek als je ergens mee zit.

Groetjes Danielle

2. kiwe2001

kiwe2001 Lid

26 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    raamsdonksveer
    Hoi Danielle,

Nou hier is t in ieder geval minder druk, nou ik ben nu zwanger van mn derde kind.
    Ik ben ook uitegerekend in juni!
    Ik heb al 2 meiden en ben nu alleenstaand zwanger van de derde, heb gelukkig nog wel goed contact met de vader van het kindje. De vader en ik van mn 2 andere meiden zijn al een aantal jaartjes uit elkaar.
    Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
    Die van mij vrij rustig!
    Nou tot horens!!

3. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Hoooi ja lekker iets relaxter ;) hier zwanger van nr 2 ook andere papa als bij nr 1.. Hmm wat een aparte wereld toch. ''

4. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi kiwe en doron

Gezellig dat jullie er zijn.
    Mijn zwangerschap loopt rustig, ben alleen heel erg moe en heel soms last van me maag maar verder heb ik niets te klagen.
    Wanneer zijn jullie uitgeteld?
    Ik heb morgen mijn 2e gesprek bij de verloskundige en as maandag, eindelijk, mijn termijnsego.
    Ik zal na de ego een stuk geruster zijn als ik weet dat alles goed is met ons kleintje.
    Mijn vriend is heel lief voor me en is er echt voor me, heel anders dan mijn ex was.

Ondaks dat staat mijn leven behoorlijk op zijn kop en kan ik nog niet echt genieten van de zwangerschap.

Fijne dag vandaag en hoop jullie snel weer te spreken hier.

Groetjes Danielle

Deel Deze Pagina