Wij hebben de Mutsy 4Rider. Zijn er erg blij mee, maar hebben helaas steeds pech met de luchtbanden achter. Ik weet dat er Mutsy wagens zijn met foam-banden. Maar weet iemand of je ook ergens losse foam-banden kunt bestellen die op de Mutsy 4Rider kunnen? Heb al op internet gezocht maar ik kon het niet vinden..
Ik heb zojuist op marktplaats banden met luchtkamers gevonden (dus kunnnen niet lek) Deze zijn van de Mutsy 4Rider Lightweigt, ik heb de Mutsy 4Rider Single Spoke zou dat gewoon passen??
Dat is een goede. Ik heb nu net foto's naar diegene gemaild die de bandjes aanbied, om te kijken of het dezelfde bevestinging is..
Ik zou mutsy ook even benaderen, die weten het wel. Ik denk ook dat je het wel los kunt krijgen. Misschien zelfs via een babyzaak. Ik heb wel eens gehoord dat die banden minder comfortabel zijn. En als ze vaak ensne, lek zijn, je eigen banden, gewoon mutsy mailen of naar de winkel terug gaan..!
gewoon naar de maat van het bandje vragen. als die hetzelfde is als die van jouw dan kan je hem zo overzetten. heb ik hier met m'n quinny ook gedaan. er stond hier een merkloze wagen bij het grof vuil met gloednieuwe banden. toevallig precies dezelfde maat als die ik zocht
bij babydump konden wij losse banden voor mutsywagens bij bestellen.. geen idee welke banden dat waren